Permalänk
Avstängd

Borttagning av trådar?

Nu blev jag osäker vilken del i forumet detta bör skrivas i. Men jag märkte en sak. Nämner inga namn, men en gammal tråd (över ett år gammal) som behandlade ett val mellan två processorer som om jag minns rätt vart några sidor lång väcktes till liv under dagen. De dök upp ett par inlägg där som inte tillförde något och inte gav skäl till att väcka en sån tråd till liv igen. Men istället för att rensa inläggen som skrev och sen låsa tråden så togs den helt sonika bort.
Min fundering är om nu de finns trådar som kanske bör låsas men innehåller saker som kanske folk ändå vill läsa om av olika anledningar så tycker jag de är skumt att dom helt plötsligt tar bort hela tråden för att någon väcker liv i den. Eller tycker jag nu fel i detta?

Bör också tillägga att tråden inte vart min och jag fann ingen orsak till att den ens skulle tas bort!

Visa signatur

🖥Phanteks Enthoo Evolv iTX . Phanteks AMP 650W. AMD R5 3600X. msi B450I GAMING PLUS AC. 32gB HyperX Fury RGB 3200MHz. msi RX 5700 XT GAMING. 1TB Kingston A2000.
AOC G2460FQ. Logitech G903. Logitech G840 XL. Logitech G513. Logitech PRO Gaming Headset. Luxorparts Headphone Stand. LG BP50NB40.

Permalänk
Hedersmedlem

@HC-8315

Hej!

Jag flyttade din tråd här till "Feedback till SweClockers"-forumdelen.

Citat:

Men istället för att rensa inläggen som skrev och sen låsa tråden så togs den helt sonika bort.

Nejdå. Vi tar väldigt ogärna bort trådar, det är nästan bara om det finns mycket grova regelbrott eller känsliga uppgifter att vi gör undantag. Detta då andra kan ha nytta av tråden samt då det skulle vara orättvist gentemot övriga tråddeltagare.

Som du själv är inne på tillförde inläggen dock inget nytt/vettigt och därför valde vi att rensa bort inläggen (vilket resulterar i att tråden försvinner från Aktiva trådar-översikten). Hur som helst hittar du tråden här.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Avstängd

@Kent: Tack, då har jag iaf fått ett tillfredställande svar
Jag blev förvisso inte förvånad att inläggen togs bort. Men desto mer förvånad när jag inte hittade tråden igen.

Visa signatur

🖥Phanteks Enthoo Evolv iTX . Phanteks AMP 650W. AMD R5 3600X. msi B450I GAMING PLUS AC. 32gB HyperX Fury RGB 3200MHz. msi RX 5700 XT GAMING. 1TB Kingston A2000.
AOC G2460FQ. Logitech G903. Logitech G840 XL. Logitech G513. Logitech PRO Gaming Headset. Luxorparts Headphone Stand. LG BP50NB40.