Noclip besöker Bethesdas historia – följs upp av dokumentär om Fallout 76

Permalänk
Melding Plague

Noclip besöker Bethesdas historia – följs upp av dokumentär om Fallout 76

Den gräsrotsfinansierade filmskaparen Noclip har fått turen att besöka Bethesda och intervjua människorna bakom spel som Morrowind, Oblivion och kommande Fallout 76.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

För den som likt mig hade svårt att hitta del ett...

Permalänk
SpelClockers

min sambo går på denna dokumentär igår!

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Entusiast
Skrivet av jensa86:

https://www.youtube.com/watch?v=QKn9yiLVlMM

För den som likt mig hade svårt att hitta del ett...

Hej jensa86!

Hur menar du att du hade svårt att hitta videoklippet? Det går att starta direkt i artikeln, där ingressbilden vanligtvis är!

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Hej jensa86!

Hur menar du att du hade svårt att hitta videoklippet? Det går att starta direkt i artikeln, där ingressbilden vanligtvis är!

Jag ser den inte på mobilen men på datorn.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hemmadator | Intel Core2Duo E8400 3GHz | 2048MB RAM 800MHz | ATI Radeon HD5750 512MB | ASUS P5QPL-AM | Corsair CX430 430W | Western Digital Caviar Blue 500GB | Seagate Barracuda 500GB | Intel 330 128GB |
Skoldator | Intel Core I7 950 3.06 GHz | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 | ASUS GeForce GTX 465 1GB | ASUS P6T SE | OCZ MODXSTREAM PRO 700 WATT | CM Storm Scout |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Hej jensa86!

Hur menar du att du hade svårt att hitta videoklippet? Det går att starta direkt i artikeln, där ingressbilden vanligtvis är!

Ja nu ser jag den, den var nog för stor så trodde nog det var reklam

Gick tom in på noclips hemsida men inte ens där fanns den. Bara en trailer för den.

Permalänk
Medlem

Mycket nostalgi i denna dokumentär. Uppnår Nirvana varje gång musiken från Morrowind drar igång.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Trevlig, men även om mods nämns så är det en betydligt större del av deras spel och hade önskat man fått höra mer av deras tankar gällande det. Speciellt misslyckandet med betalmods.

Har lagt runt 1100 timmar på skyrim, utan mods så hade jag kanske spelat 20-30 timmar och sen aldrig rört det mer. Inte en chans deras spel hade blivit så stora som dom är idag utan mod communityn.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.