Permalänk
Medlem

OnePlus 5t köpes

Som rubrik lyder. Jag söker alltså en OnePlus 5t i så gott som nyskick. Föredrar den mindre speccade modellen, men är inte alltför kräsen.

Budget 4000-4500kr och jag ser helst möte i Stockholm över frakt. Tillbehör utöver originalboxens innehåll är intressanta och kan sträcka budgeten ytterligare.

Om det nu är frakt som gäller kommer det behövas garantier eller rediga referenser.

God Jul!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Känner du någon student kan du få den för ca 4.5k ny. När du har en budget som är lika stor som telefonen kostar är det bättre att köpa en ny än en bättre begagnad imo.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har en studentrabatt med 10% som jag råkade aktivera, den går ut den tredje eller andra Januari. Tänker köpa en 5T så fort jag har pengar och om jag inte har det innan rabatten går ut så kan vi fixa något så du kan få en ny för 4500kr. Påminn mig i ett PM efter nyår om du är intresserad

Permalänk
Medlem

@Kastroullen:

Japp, slog till själv häromdagen för de få jag har sett tills salu vill folk ha alldeles för mycket för och som jag ser på saken tappar nytt i värde så fort du tar ut den och om sedan använd? Kanske betala några fler hundringar men värt det och kommer sprillans till mig direkt från källan och kunde därmed välja en vanlig variant och inte den limited edition star wars jag sett några sälja på nätet.

Studentrabatten kan ju vara klart inressant.