Permalänk
Medlem

MSI Geforce GTX 970

Nu var det dags att låta någon annan gamer få ta över mitt Geforce GTX 970. Det är av den eleganta modellen MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G och är bestyckad med kylaren Twin Frozr V.

De brukar gå för runt 1500 kr här på Sweclockers och är det priset jag hade tänkt för mitt.

Det köptes i maj 2015 i samband med en nybyggd dator åt en kompis, och har funnits i min ägo sedan 2016 när han skaffade ett nytt grafikkort. Slarvig som han kan vara ibland så sparades aldrig kartongen till kortet, så det kommer i en låda till GTX 980 Ti (som man enkelt kan se på bild #2). Kortet är i utmärkt skick och har aldrig överklockats mer än det som redan är från fabrik.

Jag skulle föredra affär mellan fyra ögon här i Göteborg, och det kommer att prioriteras före frakt. Ska det skickas står köparen för fraktkostnad.

Bud börjar på 1300 kr och jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, till vilket pris jag vill osv. Ni vet hur det funkar.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Hej,
jag köper det för 1300 SEK, kan hämta i Göteborg.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyToni:

Hej,
jag köper det för 1300 SEK, kan hämta i Göteborg.

Jag har noterat erbjudandet.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

1400 SEK möte i Göteborg

Visa signatur

Studio Datorn: INTEL NUC I7 SKULL CANYON | M.2 SAMSUNG 960 EVO 500 GB|32GB DDR4 KINGSTON HYPER X | SAMSUNG 28" U28E590D 4
Speldatorn: NODE 304 | Ryzen 5 3600 | Asus ROG STRIX B550-1 Gaming ITX | 16 GB DDR4 | 0 Graffe :( | CORSAIR H70 / COOLER MASTER M2 650W SILENT PSU |MSI Optix MAG322CQR Curved QHD 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cr0wl3y:

1400 SEK möte i Göteborg

Tack för erbjudandet. Noterat.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

@Varg:
Drar tillbaks mitt bud, fick tag på ett annat snabbare, hade bråttom. Sorry.

Visa signatur

Studio Datorn: INTEL NUC I7 SKULL CANYON | M.2 SAMSUNG 960 EVO 500 GB|32GB DDR4 KINGSTON HYPER X | SAMSUNG 28" U28E590D 4
Speldatorn: NODE 304 | Ryzen 5 3600 | Asus ROG STRIX B550-1 Gaming ITX | 16 GB DDR4 | 0 Graffe :( | CORSAIR H70 / COOLER MASTER M2 650W SILENT PSU |MSI Optix MAG322CQR Curved QHD 165 Hz

Permalänk
Medlem

@Varg:
Jag drar också tillbaks mitt bud då jag köpte ett annat kort här på forumet.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cr0wl3y:

@Metroid:
Drar tillbaks mitt bud, fick tag på ett annat snabbare, hade bråttom. Sorry.

Skrivet av MightyToni:

@Metroid:
Jag drar också tillbaks mitt bud då jag köpte ett annat kort här på forumet.

Okej, då stryker jag era bud.

Jag har fått ett erbjudande via PM och vi har gjort upp om pris, leverans etc. Låter annonsen vara öppen tills personen har mottagit kortet och båda parter är nöjda.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

1350kr + frakt

Visa signatur

Ryzen 5 3600X @ 4.1GHZ | 16GB HyperX PREDATOR DDR4 3200 | ASUS GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 | Fractal Design Newton R3 1000W, Fractal Design R5 | ASUS ROG Strix B450-F GAMING | Samsung EVO 250GB SSD, Crucial 240GB SSD + 2TB HDD

Permalänk

1500 ink frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag kan tänka mig att betala 1500kr + frakten om det är så att vi kan få till en hyfsat snabb deal!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FloRic:

1350kr + frakt

Skrivet av lejonhead:

1500 ink frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Styrbjorn:

Jag kan tänka mig att betala 1500kr + frakten om det är så att vi kan få till en hyfsat snabb deal!

Kortet skickades till en person igår eftermiddag. Annonsen får vara öppen tills h*n har mottagit det och är nöjd.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk

OK! Tack för info!