Permalänk
Medlem

Destiny 2 Key

Fick en kod till Destiny 2 med mitt 1080ti. Men spelet är inget för mig.
Kanske nån på Swec har mer glädje av den än mig.

"Qualifying graphics cards, systems, or laptops: GeForce GTX 1080 Ti, GeForce GTX 1080, GeForce GTX 1080 Ti systems, GeForce GTX 1080 systems, and GeForce GTX 1080 laptops. Internet connection required. Destiny 2 game codes may only be redeemed until 30 days after PC launch date. "

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/products/destiny2-bundle...
Ni behöver alltså Geforce Experience och ett 1080,1080ti för att kunna använda den.

Har en Rocket League key som aktiveras på samma sätt om nån är intresserad.
Ni måste ha ett GTX1050/ti eller ett GTX1060 för att kunna använda den koden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 200:-

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Allright. Ger det till i morgon eftermiddag.

Permalänk
Avstängd

320kr swish direkt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

330:-

Visa signatur

PC Specifications:
| i7 13700KF | RTX 3070 LHR | MSI Z790 Pro | 1.5TB M.2 NVMe | Fractal Design R6 TG, Connect D1, S2 Vision FP | Fractal Design 1000W | Noctua D15 Chromax | Corsair 32GB 3600MHz | NZXT HUE+ | 6x Fractal Prisma |

Permalänk
Medlem

350kr

Åh nej.. läste precis att man behöver minst ett 1080 för att kunna lösa in koden så då funkar det ju inte :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 350

Permalänk
Medlem
Skrivet av avvvep:

Bjuder 350

Allrite, den är din. Skickar dig ett PM.

Permalänk
Medlem

@elixyr:

För kännedom, kollade upp det där lite och det verkar som stt man får en kod om man köpt minst ett 1080 etc..

Sen spelar det ingen roll för själva kodens skull om du sitte rop exempelvis ett 1070...

Så jag borde egentligen få köpa koden om rätt ska vara rätt men det känns lite väl snopet för den andra personen som också lade 350kr så han kan få det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

@elixyr:

För kännedom, kollade upp det där lite och det verkar som stt man får en kod om man köpt minst ett 1080 etc..

Sen spelar det ingen roll för själva kodens skull om du sitte rop exempelvis ett 1070...

Så jag borde egentligen få köpa koden om rätt ska vara rätt men det känns lite väl snopet för den andra personen som också lade 350kr så han kan få det.

OK.
Han har inte svarat än. Ger honom tills kl 15 på sig. Annars är koden din.

Permalänk
Avstängd

360kr

Skickades från m.sweclockers.com