Acer Predator 27' Gamingskärm

Permalänk
Medlem

Acer Predator 27' Gamingskärm

Hej! Ska nu sälja min Acer gamingskärm, och hade tänkt kolla lite intresse för den. En budgivning helt enkelt!

4K upplösning, G-Sync, IPS, 27 tum m.m. Mera info om skärmen: https://www.inet.se/produkt/2205481/acer-27-predator-xb271hk-...

Kvitto finns, dock ingen originalkartong. Inköpt på Inet i Mars då priset låg på 8400 kr. Nu är den billigare: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3410312

I början gav den ifrån sig ett (väldigt) svagt susande ljud, det tog tid innan jag ens la märke till det. Mot slutet har jag iallafall inte tänkt på det, så jag vet inte om det är kvar. Men du ska vara lättstörd för att det ska vara ett problem

Finns att plocka upp i centrala Uppsala. Alternativt skulle jag kunna låta den åka med mina föräldrar till Falun/dalarna den 8:onde september, om det skulle passa bättre.

Kom med bud! (I tråden).

//Rasmus

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Glömde nämna att bilden är RIKTIGT bra. Det är en glädje bara att titta på texten till ikonerna på skrivbordet Också, PM:a mig om du vill ha bilder!

Permalänk

Börjar budgivningen med 2500 med hämtning i Uppsala

Permalänk
Medlem

Synd att du inte bor närmare GBG....

Permalänk
Medlem

2600, jag hämtar i Uppsala.

Permalänk
Medlem

Såvida det inte är ett störande sus (är inte så lättstörd) så 2700:- och kan hämta i Uppsala

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal

Permalänk
Medlem

2800 och hämtar

Permalänk

2900 hämtar

Permalänk
Medlem

3000 och hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Buden sedda! Budgivningen fortsätter.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Finns några defekter i form av bleed, glow osv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av minqk:

Finns några defekter i form av bleed, glow osv?

Samma tankar här:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk
Medlem

Inte helt säker på vad du menar för att vara ärlig. Menar du om det typ lyser i kanterna eller något sånt? Inga defekter jag märkt iallafall!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

3050 med hämtning

Permalänk
Medlem

3100 + hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

3200 hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk
Medlem
Skrivet av Razmion:

Inte helt säker på vad du menar för att vara ärlig. Menar du om det typ lyser i kanterna eller något sånt? Inga defekter jag märkt iallafall!

Skickades från m.sweclockers.com

Precis, syns speciellt på svart bakgrund.

Bjuder 3300kr, hämtar

Permalänk
Medlem

När slutar du budgivningen? @razmion

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk
Medlem

Jag har lagt ut den på blocket också förutom här till ett högre pris. Finns det inget intresse där (jag la ut annonsen igår kväll) så kan jag kontakta den som lagt högsta budet här.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag budar 3500:-, men kommer gärna och tittar på skärmen först.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icecrystal:

Jag budar 3500:-, men kommer gärna och tittar på skärmen först.

Mottaget! Det var ett bättre pris

Permalänk
Medlem

Jag fick inget intresse för den på Blocket, så nu säger vi såhär! - Den som ger 3300 och hämtar upp den i Falun får den. PM:a mig!

Permalänk
Medlem

Är Den inte i Uppsala längre?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk
Medlem

@Razmion: Som @Ink7 sa, vad hände med Uppsala?

Permalänk
Medlem

Grejen är att jag har det tufft just nu och har bestämt mig för att låta mina föräldrar ta hand om affären istället. Orkar inte riktigt med att ta emot en köpare och presentera skärmen etc... Gjorde så när jag sålde min dator förut och det funkade bra. Den är ju 200 kr billigare än högsta budet nu i alla fall!

Permalänk
Medlem

@Razmion:
Om det gör det lättare så antar jag att vi kan träffas på stan och lösa affären. Så länge jag får se någon sorts ID så kan jag testa skärmen efteråt.

Permalänk
Medlem

Nu är jag tillbaka i tråden igen! Nej tyvärr, vill inte mötas på stan heller. Det är Falun som gäller. På blocket har jag lagt ut den för 3700 nu, så ni Sweclockare får den 400 kr billigare iallafall

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Razmion: Vart i Falun är skärmen?

Mvh Filip

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddglutt:

@Razmion: Vart i Falun är skärmen?

Mvh Filip

Från och med nu i helgen så kommer den vara i Stennäset, en "förort" till Falun Ligger cirka 4 km från centrum.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Uppdatering: Den som hämtar upp skärmen i Falun får den för 2900!