Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Nästa Game of Thrones läcker på webben efter miss hos HBO-partner

Permalänk
Melding Plague

Nästa Game of Thrones läcker på webben efter miss hos HBO-partner

En av sommarens mest omtalade tv-serier är utan tvekan Game of Thrones. Nu har nästa avsnitt letat sig ut på internet via en indisk partner.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Skäggig legend

Ptja, jag vet vad jag ska kolla på ikväll.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Tror fan inte jag kommer kunna motstå att kolla

Permalänk
Medlem

Jag kan vänta till på måndag. Ikväll blir det Bojack s02 som jag gillar betydligt mer än skitserien Rick & Morty som jag såg innan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Mindre än 48 timmar kvar tills man kan se det officiellt så jag väntar.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X @ +100MHz & CO -23.5 | RTX 3070 @ 2GHz 16Gbps 956mV | 32GB @ 3600MT/s CL14

Permalänk
Medlem

Världens mest överskattade serie.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Kanske inte världens smartaste att ha filerna direkt nedladdningsbara om man inte vill att folk ska ladda ner dem? Men nej nej det är såklart de nedrans piraternas fel som vanligt. Suck.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Jacob Fanboy

@scienta: Själv tycker jag Breaking Bad, konstigt nog har vi alla olika smak.

Permalänk
Avstängd

Kommer jag som en speciell liten snöflinga..jag har inte sett ett enda avsnitt utav GoT

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av VadSaDu:

Kommer jag som en speciell liten snöflina..jag har inte sett ett enda avsnitt utav GoT

Min kusin är till och med i serien! Du vet inte vad du missat

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

291 MB, 360p.

Nah, den hoppar man över.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Kanske inte världens smartaste att ha filerna direkt nedladdningsbara om man inte vill att folk ska ladda ner dem? Men nej nej det är såklart de nedrans piraternas fel som vanligt. Suck.

Javisst, det är ju lite som att någon glömmer nycklarna i cykellåset, är det cykelägarens fel då om någon tar cykeln?
Eller är det snarare någon oärlig människas fel?

Hur som haver, det släpps ju snart officiellt iallafall!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem
Skrivet av NisseG91:

Javisst, det är ju lite som att någon glömmer nycklarna i cykellåset, är det cykelägarens fel då om någon tar cykeln?
Eller är det snarare någon oärlig människas fel?

Hur som haver, det släpps ju snart officiellt iallafall!

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tittar inte på Game of Thrones så för min del kvittar det. Jag menar bara att det här med "oärlighet" osv som du pratar om bevisligen inte biter. Piratkopiering har levt och frodats sålänge det varit tekniskt möjligt att genomföra. Att folk skulle tänka till för att man blir kallad oärlig borde vara ett nedlagt argument för länge sedan.

Jag tycker de får skylla sig själva. Om jag hade velat se serien så hade jag laddat ner den så tidigt det bara gick. Gillar inte när andra ska bestämma åt mig när jag ska få se saker och inte. Det påminner för mycket om den tiden då jag hade TV hemma. Blä.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Böckerna först sedan TV-serien.

Och jag tittar hellre på hela säsongen när den har kommit ut

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Världens mest överskattade serie.

Said no one ever.

Visa signatur

Dator 1: | i9 9900k | MSI RTX 4080 Ventus 3x OC | ASUS ROG STRIX Z390-F Gaming | Corsair LPX DDR4 32 GB 3200Mhz | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Samsung 980 NVMe M.2 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 11
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync
Skärm 2: ASUS 27" TUF VG27AQ1A 1440p @ 170Hz/IPS/G-Sync/HDR

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Världens mest överskattade serie.

Tyckte jag också, tills jag faktiskt kolla på serien.

Permalänk
Inaktiv

Roligt med att vintern nu kommer. Min åsikt kring de flesta serier är att de är för utspädda och jag skulle vilja ner en ihopklippt variant av dem. Game of Thrones är bra, men ha tid att se alla avsnitt?
Så jag avvaktar till jag hittar någon summering på youtube typ denna:
https://www.youtube.com/watch?v=S5XsylGuHjo

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Världens mest överskattade serie.

Röstar på Breaking Bad.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Roligt med att vintern nu kommer. Min åsikt kring de flesta serier är att de är för utspädda och jag skulle vilja ner en ihopklippt variant av dem. Game of Thrones är bra, men ha tid att se alla avsnitt?
Så jag avvaktar till jag hittar någon summering på youtube typ denna:
https://www.youtube.com/watch?v=S5XsylGuHjo

Jag tycker inte att game of thrones är utspätt. Varje säsong är bara 10 avsnitt (den nuvarande blir bara 7) och alla avsnitt är fulla med substans. Det finns inga "fillers".

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Avstängd

Kan dom inte sluta upp med sina dumma kopieringsskydd och DRM det funkar ju ändå inte, materialet läcker ju ändå ut på internet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azodan:

Jag kan vänta till på måndag. Ikväll blir det Bojack s02 som jag gillar betydligt mer än skitserien Rick & Morty som jag såg innan

Skickades från m.sweclockers.com

Båda två är ju skitbra men jag rankar också BoJack högre. Säsong fyra kommer i september!

Permalänk
Medlem
Skrivet av VadSaDu:

Kommer jag som en speciell liten snöflinga..jag har inte sett ett enda avsnitt utav GoT

du är inte ensam, har inte sett ett rnda avsnitt heller.
Alla dör väl i serien förövrigt

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Tyckte jag också, tills jag faktiskt kolla på serien.

Samma här faktiskt.. gillade inte säsong 1 men efter det fastnade man

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Tack för tipset

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

Kan dom inte sluta upp med sina dumma kopieringsskydd och DRM det funkar ju ändå inte, materialet läcker ju ändå ut på internet.

Precis. De plöjer ner miljontals kronor i kopieringsskydd och sedan gapar de om att de förlorar pengar.

Det är ju de själva som vaskar pengarna genom att plöja ner dem i värdelöst skit som inte fungerar.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Är bortrest i början på nästa vecka och nu regnar det. Jag får också tacka för tipset!

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Skrivet av deppan:

Jag tycker inte att game of thrones är utspätt. Varje säsong är bara 10 avsnitt (den nuvarande blir bara 7) och alla avsnitt är fulla med substans. Det finns inga "fillers".

Mja, inget av vikt hände egentligen under de två första avsnitten. Mycket händer, men inget förändras, så behövde man se det överhuvudtaget? Själv tycker jag att serien börjat bli mer och mer generisk, förutsägbar och långsam, så ska nog hoppa över till böckerna istället.

Två avsnitt av "det vi länge vetat kommer hända fortsätter att snart komma hända". Som att en serie etablerar att Erik ska gå och handla mjölk, och nu har vi fått två avsnitt av när han knytit skorna och satt på sig jackan. Visst, saker har hänt, men vet vi mer än vad vi visste innan?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xcluzive:

Said no one ever.

Aj aj då, någon blir lite butthurt när den inte kan acceptera en annan persons åsikt.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Skrivet av Equilibrium:

Aj aj då, någon blir lite butthurt när den inte kan acceptera en annan persons åsikt.

Du säger det som att kalla något överskattat inte skulle betyda "jag håller inte med om andras åsikt, och jag menar att min åsikt är viktigare eller mer rätt än andras", för annars hade man ju bara sagt "jag gillar inte serien"

Med det sagt tycker jag också serien är överskattad, även om jag tycker att den varit rätt bra.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Kvaliteten på det läckta avsnittet är tydligen riktigt dåligt 320p

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz