Permalänk
Medlem

Skärmar: 144hz+IPS+PLS

Hej

Behöver bli av med lite skärmar. Har följande:

Asus VG248QE: 24" 144Hz 1920x1080. TN-panel. Har en repa på panelen och är i lite "slitet" skicka. Har varit så sen jag köpte den begagnad sommaren 2016. Pris därmed 1000:- Endast avhämtning, har inget emballage.

Samsung SD590: ~24" 1920x1080. PLS-panel. Fint skick. Har emballage kvar och kan således skickas om köpare betalar frakt. 750kr

AOC I2367FH: 23" 1920x1080 IPS-panel. Fint skick, det som syns på foten är klisterrester från en sån där energiklisterlapp som satt där och går att ta bort om man så vill. Inget emballage så endast avhämtning. 500kr

Skärmarna finns för avhämtning i Dösjebro utanför Kävlinge/Löddeköpinge. Kan mötas i Malmö annars under arbetstid.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Någon undrade hur asus-skärmen (den med repan) ser ut påslagen. Se bild nedan

https://pb380-my.sharepoint.com/personal/t_bergstrom_pob_se/_...

Jag lägger inte märke till repan när den är på i alla fall...men jag kan ju inte garantera att du inte stör dig på det. Ni kan provatitta om ni vill...

Permalänk
Medlem

Kan ta 144an för 1000. Bor i malmö

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem

@henkrik92: Jag har fått bud via PM på skärmen. Om han inte köper den så får du gärna den. Jag hör av mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rauf:

Samsung SD590: ~24" 1920x1080. PLS-panel. Fint skick. Har emballage kvar och kan således skickas om köpare betalar frakt. 750kr

Läs hela annonsen här

Hejsan.

Är ev. intresserad av denna skärmen, ska bara kolla en sak hemma ikväll först.

Mvh .

Visa signatur

C64 eller A500

Citera så jag hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem

@Rauf: Drar mig ur pga oväntade utgifter!

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk

Kan lägga en bud på Samsung skärmen, 500+frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rauf:

Samsung SD590: ~24" 1920x1080. PLS-panel. Fint skick. Har emballage kvar och kan således skickas om köpare betalar frakt. 750kr

Läs hela annonsen här

Hejsan

750:- inkl frakt.

Mvh.

Visa signatur

C64 eller A500

Citera så jag hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drnisse:

Hejsan

750:- inkl frakt.

Mvh.

Ok, den är din. Hör av mig via PM.

Övriga skärmar finns kvar. Köparen till 144hz drog sig ur verkar det som.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rauf:

Ok, den är din. Hör av mig via PM.

Övriga skärmar finns kvar. Köparen till 144hz drog sig ur verkar det som.

Får du den inte såld innan löning kan jag ta den

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkrik92:

Får du den inte såld innan löning kan jag ta den

Ja, det är ju inte så långt till lön. Låter bra.

Samsung skärmen är såld nu. Aoc ips finns kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rauf:

Ja, det är ju inte så långt till lön. Låter bra.

Samsung skärmen är såld nu. Aoc ips finns kvar.

Fått pengar nu!

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem

400 för aoc, jag kan hämta den i Malmö och du kan ta bort annonsen...

Permalänk

Eftersom att du inte uppdaterat ang om nått är sålt, Så kan man inget annat än anta att allt finns kvar! nice!!, Kan ge 1000kr för 144hz skärmen, Kan mötas I malmö!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bananrepubliken:

Eftersom att du inte uppdaterat ang om nått är sålt, Så kan man inget annat än anta att allt finns kvar! nice!!, Kan ge 1000kr för 144hz skärmen, Kan mötas I malmö!

Haha, du missade posten om att 144hz var bokad och samsung skärmen såld
144hz är nu också såld till den som bokade den. Aoc är förhoppningsvis på väg att säljas, men inte såld än.

Permalänk
Medlem

Allt sålt!