Permalänk

2st MSI GTX 780 Lightning

Hej!
Jag har ett par MSI GTX 780 Lightining som jag säljer åt min bror, antingen i par eller styckvis.
Dem har aldrig krånglat och fungerar alldeles utmärkt i SLI, alla tillbehör, kartong, kvitto mm. finns kvar, förutom antistatpåsen till ena så föredrar upphämtning på den.

MSI's Lightningmodell av 780 är minst sagt något utöver det vanliga med en mängd extra funktioner än ett "vanligt" 780 och dessutom en rejäl kylare på det, mao. ett väldigt bra kort med god överklockningspotential.

I idle är de väldigt tysta av sig och under belastning, med min egen fläktkurva med gradvis ökning till 100% vid 80C, lägger de sig på 60-70% vid ca 70C och helt ok ljudnivå.

För tillfället sitter korten i brorsans dator hemma (några mil söder om Norrköping) men jag åker hem på helgerna så möjligheten finnas att mötas upp i Norrköping på helgen, alternativt att jag tar med dem till Örebro (där jag studerar) och att vi möts där, men jag kan som sagt även skicka, dock helst bara det ena.

Enda anledningen till att korten säljs är att jag tänkt uppgradera brorsans dator med ett Strix 1070, så om du har ett sådan kan jag även tänka mig att byta +pengar emellan såklart.

pris.
Bud i tråden

Mvh
Marcus Sjödin

//Bilderna knäppte jag när jag åkte hem för några veckor sedan, därav datumet//

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500:- bjudet. Bor i Gusum så upphämtning gäller.

Visa signatur

Asus Prime B450 Plus, Ryzen 1700X, Asus Gtx Dual 1070, 2x8gb G.Skill Aegis 3000MhZ, 2xOCZ 240gb SSD, 6tb Lagring, CorsairHX 1050W

Permalänk
Medlem

bjuder 700:- för ena och hämtar upp det i Örebro!

Permalänk

@macke0010: tja! bjuder 800:- + hämtninig av 1 kort ^^

Permalänk
Skrivet av shann:

bjuder 700:- för ena och hämtar upp det i Örebro!

Skrivet av Peterpeterr:

@macke0010: tja! bjuder 800:- + hämtninig av 1 kort ^^

Hej!
Har 2000kr och hämtning för båda som högsta bud.

Permalänk
Medlem

Köpta av mig

Visa signatur

Asus Prime B450 Plus, Ryzen 1700X, Asus Gtx Dual 1070, 2x8gb G.Skill Aegis 3000MhZ, 2xOCZ 240gb SSD, 6tb Lagring, CorsairHX 1050W

Permalänk
Skrivet av Wiper3k:

Köpta av mig

Ja, precis