Permalänk

Magicforce Tangentbord

Tjenare Sweclockers
Just nu sitter jag med mitt Mad Catz Strike 3 tangentbord och söker ett nytt eftersom mitt nuvarande tar för mycket plats. Jag kommer antagligen att sälja mitt stirke 3 här på marknaden. Efter att jag har läst på forumet och en massa reviews har jag sett att många rekomenderat Magicforce tangentbord. Har kikat på detta:
https://www.amazon.co.uk/Mechanical-Keyboard-GATERON-Magicfor...
eftersom att den har röda switchar vilket jag gillar och kostar även inte så mycket pengar, har även läst om att Gaterons switchar ska vara bra. Hur skiljer dom sig mot tillexempel Cherrys och Kaihls switchar? Kommer att använda bordet till att spela cs ifall någon undrar.
Finns det bättre Magicforce tangentbord där ute för runt 600 kr? Skriv gärna! Eftersom att det inte finns med nordisk layout så undrar jag ifall det går att skriva åäö ändå på något sätt.
Tack för svar!

Visa signatur

Gpu:RX 580 8 GB nitro+|CPU:I7-3770k|16gb ddr3|Seasonic focus 650|

Permalänk

Ska även beställa med O ringar! Om ni vet några bra till Magicforce så länka bara! Helst från amazon eller nån svensk butik

Visa signatur

Gpu:RX 580 8 GB nitro+|CPU:I7-3770k|16gb ddr3|Seasonic focus 650|

Permalänk
Medlem
Skrivet av thecokeman:

Tjenare Sweclockers
Just nu sitter jag med mitt Mad Catz Strike 3 tangentbord och söker ett nytt eftersom mitt nuvarande tar för mycket plats. Jag kommer antagligen att sälja mitt stirke 3 här på marknaden. Efter att jag har läst på forumet och en massa reviews har jag sett att många rekomenderat Magicforce tangentbord. Har kikat på detta:
https://www.amazon.co.uk/Mechanical-Keyboard-GATERON-Magicfor...
eftersom att den har röda switchar vilket jag gillar och kostar även inte så mycket pengar, har även läst om att Gaterons switchar ska vara bra. Hur skiljer dom sig mot tillexempel Cherrys och Kaihls switchar? Kommer att använda bordet till att spela cs ifall någon undrar.
Finns det bättre Magicforce tangentbord där ute för runt 600 kr? Skriv gärna! Eftersom att det inte finns med nordisk layout så undrar jag ifall det går att skriva åäö ändå på något sätt.
Tack för svar!

Sitter just å skriver detta på ett ANSI t - bord med svensk tangentbords uppsättning (eller vad det nu heter). Hade ett svenskt t - bord inkopplat tidigare så det var bara att koppla in ANSI t - bordet.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Skrivet av seville57:

Sitter just å skriver detta på ett ANSI t - bord med svensk tangentbords uppsättning (eller vad det nu heter). Hade ett svenskt t - bord inkopplat tidigare så det var bara att koppla in ANSI t - bordet.

Ok då vet jag

Visa signatur

Gpu:RX 580 8 GB nitro+|CPU:I7-3770k|16gb ddr3|Seasonic focus 650|

Permalänk
Skrivet av thecokeman:

Tjenare Sweclockers
Just nu sitter jag med mitt Mad Catz Strike 3 tangentbord och söker ett nytt eftersom mitt nuvarande tar för mycket plats. Jag kommer antagligen att sälja mitt stirke 3 här på marknaden. Efter att jag har läst på forumet och en massa reviews har jag sett att många rekomenderat Magicforce tangentbord. Har kikat på detta:
https://www.amazon.co.uk/Mechanical-Keyboard-GATERON-Magicfor...
eftersom att den har röda switchar vilket jag gillar och kostar även inte så mycket pengar, har även läst om att Gaterons switchar ska vara bra. Hur skiljer dom sig mot tillexempel Cherrys och Kaihls switchar? Kommer att använda bordet till att spela cs ifall någon undrar.
Finns det bättre Magicforce tangentbord där ute för runt 600 kr? Skriv gärna! Eftersom att det inte finns med nordisk layout så undrar jag ifall det går att skriva åäö ändå på något sätt.
Tack för svar!

Är i stort nöjd med mitt magicforce, dock är det mitt första mekaniska så jag har inte mycket att jämföra med. Jag körde på Gateron brown och tycker att de är nice. Byggkvalitén är mycket bra.

Tror inte du kommer få något liknande billigare