Jag har också startat företag, inom cykelbranschen, feedback?

Permalänk
Föredetting

Jag har också startat företag, inom cykelbranschen, feedback?

Som topic, ganska precis. I och med att det ändå verkar helt okej att lägga upp trådar om ens nystartade företag tänkte jag presentera mitt lilla projekt, FR-X, som går ut på att sälja cykelkomponenter under eget varumärke.

I det stora hela går det ut på att köpa in högkvaliativa kolfiberkomponenter (med ett mindre antal aluditon som instegsmodeller) från Taiwan under eget varumärke och sedan sälja direkt till slutkund i Sverige. Hemsida finnes, komplett med webshop, betallösning är halvklar (kortbetalning fungerar, faktura kommer förhoppningsvis nästa vecka).

Knacka hemsida är verkligen inte min grej, men ni kan se Woocommercebygget på FR-X.se - feedback emottages tacksamt. Cykelentusiaster är också välkomna med feedback på produkter - i nuläget är det endast en rad MTB-styren, styrstammar, sadelstolpar med tillhörande klämmor, samt flaskhållare - allt i Taiwanesisktillverkad kolfiber.

Känns stabilt med en mjukstart såhär mitt i vintern, när man har tid att reda ut eventuella bekymmer och kan komma igång ordentligt framåt vårkanten, om inte annat.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Är shopen i skarp läge ?
Märkte att den inte svarar snabbt när man surfar in och klickar på nåt (heter det förfrågningar).

Visa signatur

¤ SLÅ DET HÄR OM NI KAN ¤
duron 1600 - K7S8X - Diamond Viper z200 32 mB (skit) - 384 mB 2100 DDR - 160 gb Seagate 2 mB