Permalänk

LG G5 LG G5 H850

säljer min lg g5 för att jag fått en Iphone av jobbet och måste använda den tyvärr.

mobilen har alla originaltillbehör + kamera modulen. Jag har bara använt mobilen med kameramodulen då jag tycker den ligger skönare i handen + att batteritiden ligger på 2-3 dagar när man använder den. Den har ett litet märke vid högra kanten högst upp och en märke i kamera modulen förutom det är den helt ny.

Mobilen levereras fabriksåterställd.
Nypris: 4400 kr

Prisidé: 2900 kr
Prisjakt

vid frågor eller intresse är det bara att maila, sms:a eller maila.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

"Tyvärr"?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Varför svarade du inte i den förra annonsen? Istället skapar du en till exakt likadan annons?

Permalänk
Skrivet av niclasc:

Varför svarade du inte i den förra annonsen? Istället skapar du en till exakt likadan annons?

Försökte förnya den annonsen med bilder på de små skadorna men tror inte att jag lyckades ned det så jag gjorde en ny 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av peter1336:

säljer min lg g5 för att jag fått en Iphone av jobbet och måste använda den tyvärr.

mobilen har alla originaltillbehör + kamera modulen. Jag har bara använt mobilen med kameramodulen då jag tycker den ligger skönare i handen + att batteritiden ligger på 2-3 dagar när man använder den. Den har ett litet märke vid högra kanten högst upp och en märke i kamera modulen förutom det är den helt ny.

Mobilen levereras fabriksåterställd.
Nypris: 4400 kr

Prisidé: 2900 kr
Prisjakt

vid frågor eller intresse är det bara att maila, sms:a eller maila.

Läs hela annonsen här

Hej!
Finns telefonen kvar?

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Skrivet av Nico.v:

Hej!
Finns telefonen kvar?

hej

den finns kvar, svarat i PM

mvh Peter

Permalänk
Medlem

Budar 2500 kr om den finns kvar.

Permalänk
Medlem

Bjuder 2600!

Permalänk
Skrivet av Nibla14:

Budar 2500 kr om den finns kvar.

Skrivet av GustavEd:

Bjuder 2600!

Hej den finns kvar

jag skriver Pm till er.