Tråden om Nintendo Switch och Switch Lite

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Det har kommit in extramaterial till Lost Sphear.

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Trilogy kommer till Switch, Japan.

Källa

The Liar Princess and the Blind Prince har nu fått ett omslag (Japan):

Källa

Netflix har en ny uppdatering till...Wii U.

Källa

Permalänk
Konsolgrävare

Jaaaaaa!
.
.
.
Jaha till Wii U :/

Retsticka

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Avstängd

@solemn: Tack för svaret

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Alfredspelar:

Hej! Tänkte köpa ett Nintendo switch till min som och byta ut hans PS4 (han fyller 9😊). Någon som ver var bäst pris är på en konsol? Funderar på tradera mdn kanske är bättre att köpa med kvitto?
Tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har inget bra tips, Dustin har Switch för 3149kr vilket ser ut att vara så billigt man kommer undan enligt Prisjakt. Men kan finnas något bättre paket som jag missar med förstås.

Sedan är det lönehelg så värt att hålla koll både hos butiker men även på begagnatmarknaderna.

Permalänk
Medlem

@Alfredspelar: Såg en på Swedroid idag, som ville ha 2600. Sedan är frågan om det är värt att spara in 500 kr eller att köpa ny istället. Begagnade priset har inte sjunkit nämnvärt på Switchen, jag sålde min gamla switch för 2900 tex, när jag dagen innan köpte en ny för 3200.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MdS:

Har äntligen fått fingrarna ur och köpt ett större SD kort till Switchen har kört på 32Gb sedan release.
Anledningen: blev sugen på L.A Noire efter att ha nött Skyrim sedan release 17/11 och kände att jag behövde ett break med något annat spel.
Zelda har jag lirat igenom redan.

Misstänker att det inte går att slänga in nuvarande SD kort i datorn och kopiera över allt till det nya, eller?

Skrivet av Tiamat:

Jo det ska gå var precis så jag gjorde när jag bytte från 128 till 400 GB.

Kan säga att det gick fint att kopiera över allt från gamla SD kortet till det nya.
Precis öppnat en kall bärs och väntar nu på att L.A Noire ska laddas ner klart, lär väl ta ett tag...27.4Gb

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Nu går det att skriva egna recensioner till Switchspel.

Källa

World Conqueror X har fått ett datum 8 mars, €9.99. Förhandsnedladdning börjar 1 mars och ger 10% rabatt.

Payday 2 unboxing:

Önskar alla en riktigt trevlig spelhelg!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Netflix har en ny uppdatering till...Wii U.

Källa

Har faktiskt använt den endel på sistone

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation: Intel DX79SI | Intel Core i7-3930K | Cooler Master Hyper 212 EVO | ASUS GeForce GTX 1070 Dual | 6x4GB Kingston HyperX | Samsung 850 PRO 256GB
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1265Lv2 | HP Smart Array P222/512 FBWC | 2x8 ECC Kingston KTH-PL316E/8G | Samsung 850 PRO 256GB | 3x4TB WD Red WD40EFRX
Wii U | Switch 7754-7201-0621 | PS5 Segge81

Permalänk
Skrivet av Gorynytj:

@Alfredspelar: Såg en på Swedroid idag, som ville ha 2600. Sedan är frågan om det är värt att spara in 500 kr eller att köpa ny istället. Begagnade priset har inte sjunkit nämnvärt på Switchen, jag sålde min gamla switch för 2900 tex, när jag dagen innan köpte en ny för 3200.

Oj det var inte mycket till skillnad 🤔 Tål att tänkas på. Tack för svaret 😀👍🏻

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av anon5930:

Jag har inget bra tips, Dustin har Switch för 3149kr vilket ser ut att vara så billigt man kommer undan enligt Prisjakt. Men kan finnas något bättre paket som jag missar med förstås.

Sedan är det lönehelg så värt att hålla koll både hos butiker men även på begagnatmarknaderna.

Tack!! Ska kolla om det finns något helgerbjudandd 😀👍🏻

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alfredspelar:

Tack!! Ska kolla om det finns något helgerbjudandd 😀👍🏻

Skickades från m.sweclockers.com

Tips är att lägga in prisbevakning på prisjakt
Lycka till!

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alfredspelar:

Oj det var inte mycket till skillnad 🤔 Tål att tänkas på. Tack för svaret 😀👍🏻

Skickades från m.sweclockers.com

Clas Ohlson är nog den som haft bäst erbjudanden vid några tillfällen. Senast vad alla hjärtans dag då medlemmar fick 20% (tror jag) på en valfri vara. Tipsade en kollega och tror priset blev typ 2690:-

Visa signatur

Workstation: Intel DX79SI | Intel Core i7-3930K | Cooler Master Hyper 212 EVO | ASUS GeForce GTX 1070 Dual | 6x4GB Kingston HyperX | Samsung 850 PRO 256GB
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1265Lv2 | HP Smart Array P222/512 FBWC | 2x8 ECC Kingston KTH-PL316E/8G | Samsung 850 PRO 256GB | 3x4TB WD Red WD40EFRX
Wii U | Switch 7754-7201-0621 | PS5 Segge81

Permalänk
Skrivet av Segge:

Clas Ohlson är nog den som haft bäst erbjudanden vid några tillfällen. Senast vad alla hjärtans dag då medlemmar fick 20% (tror jag) på en valfri vara. Tipsade en kollega och tror priset blev typ 2690:-

Visste inte ens att de hade Nintendo så det var ett riktigt bra tips! Ska kolla in

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Väntan verkar snart vara över för oss som väntar på Battle Chasers: Nightwar.

Update for those patiently waiting for the #Switch version of Battle Chasers: Nightwar - the game has been submitted to Nintendo, and once approved, we'll have a release date shortly after.

Källa

Farmar-fans snart kommer Harvest Moon®: Light of Hope SE Limited Edition (NISA, 29 maj) även till oss. Den går nu att förhandsboka i NA för $64.99.

Källa

Alteric kommer 30 mars till NA.

Har du försökt att köpa Zero Gunner 2 på e-shop och inte lyckats?
Då är du inte ensam via en reddit-tråd kan inte användare från varken Europa eller UK ladda ned spelet:

error 2811-6001, “software currently unavailable”

Det är oklart vad som är problemet men följ gärna reddit-tråden för mer info.

Källa

ZOINK arbetar på en prestandauppdatering till Fe då spelet har framerate drops och kraschproblem. Frågan kvarstår har de gjort en "Rime"?

"Thanks for all your feedback.

Yes, we're aware that some areas have framerate issues, and are investigating ways to alleviate it. We didn't feel good about it, but made the decision the majority was good enough. If you want, if you feel there were certain areas in particular that extra bad, feel free to describe them.

Sorry about the crashes. The first one I can only guess what's happening. As for the two others, it sounds like a crash we were able to track down and fix the other day and will try to have a patch for asap.

Sorry for any issues, but we hope it was fairly enjoyable apsrt from that. I hope we'll be deliver an update thay suits your friend soon

Thanks!"

Källa, Källa II

I, Zombie kommer 8 mars €4.99 e-shop.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tiamat:

Väntan verkar snart vara över för oss som väntar på Battle Chasers: Nightwar.

Update for those patiently waiting for the #Switch version of Battle Chasers: Nightwar - the game has been submitted to Nintendo, and once approved, we'll have a release date shortly after.

https://youtu.be/CRwi1bqXzTc

Källa

Farmar-fans snart kommer Harvest Moon®: Light of Hope SE Limited Edition (NISA, 29 maj) även till oss. Den går nu att förhandsboka i NA för $64.99.

https://store.nisamerica.com/media/wysiwyg/HML_NSW_ESRB_Glamshot.jpg

Källa

Alteric kommer 30 mars till NA.

https://youtu.be/1ocM80yWG-g

Har du försökt att köpa Zero Gunner 2 på e-shop och inte lyckats?
Då är du inte ensam via en reddit-tråd kan inte användare från varken Europa eller UK ladda ned spelet:

error 2811-6001, “software currently unavailable”

Det är oklart vad som är problemet men följ gärna reddit-tråden för mer info.

https://i0.wp.com/nintendosoup.com/wp-content/uploads/2018/01/zero-gunner-2-ss-3.jpg?w=1000&ssl=1

Källa

ZOINK arbetar på en prestandauppdatering till Fe då spelet har framerate drops och kraschproblem. Frågan kvarstår har de gjort en "Rime"?

"Thanks for all your feedback.

Yes, we're aware that some areas have framerate issues, and are investigating ways to alleviate it. We didn't feel good about it, but made the decision the majority was good enough. If you want, if you feel there were certain areas in particular that extra bad, feel free to describe them.

Sorry about the crashes. The first one I can only guess what's happening. As for the two others, it sounds like a crash we were able to track down and fix the other day and will try to have a patch for asap.

Sorry for any issues, but we hope it was fairly enjoyable apsrt from that. I hope we'll be deliver an update thay suits your friend soon

Thanks!"

https://gonintendo.com/system/file_uploads/uploads/000/041/304/medium/b5wtdtZETT9V5L-SO5TsKyu33x6Wgm2u.jpg

Källa, Källa II

I, Zombie kommer 8 mars €4.99 e-shop.

https://youtu.be/k6VRqemhQ4I

Nog har jag funderat på vart Zero Gunner 2 tagit vägen. Får hoppas spelet kommer tillbaks framöver.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

VOEZ ska få en fysisk release i NA. GameFly har lagt upp den på deras webbsida PM Studios är det som kommer att publicera spelet. En placeholder har satts med datum 30 september 2018.

Källa, Källa II

Skvaller: Radio Hammer station kommer till Switch Korea-släpp, TBA.

Little Nightmares är under utveckling till Switch av Engine Software.

Källa

Shining Resonance Refrain kommer att släppa en demo tyvärr finns det inget datum för demon ännu. Men spelet ska ge 1080p i dockat läge och inte vara censurerat utlovar SEGA.

Källa

Trailers:

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Har du pengar över som du inte vet vad ska slösa på. Se tips nedan:

Pro controller 8-bit

Joy-cons 8-bit

Prislappen är inte billig Joy-cons 199 USD ($236.36 med frakt) och Pro-controller 189 USD ($226.36 med frakt moms/tull är inte inräknad) som hittat på colorware.

Du kan även skapa en egen Switch konsol med olika färger för 499 USD.

36 Fragments of Midnight får en semi-uppföljare Midnight Deluxe 8 mars e-shop.

Källa

Japan:

Rabi X Laby: Puzzle Out Stories kommer till Japan 24 maj.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tiamat:

VOEZ ska få en fysisk release i NA. GameFly har lagt upp den på deras webbsida PM Studios är det som kommer att publicera spelet. En placeholder har satts med datum 30 september 2018.

https://gonintendo.com/system/file_uploads/uploads/000/041/321/medium/TmqTftEIWS2Q7cr8cnptwl3PNv3CzhH_.jpg

Källa, Källa II

Skvaller: Radio Hammer station kommer till Switch Korea-släpp, TBA.

https://youtu.be/EiI091a1E38

Little Nightmares är under utveckling till Switch av Engine Software.

https://youtu.be/_JkdZOQomZc

Källa

Shining Resonance Refrain kommer att släppa en demo tyvärr finns det inget datum för demon ännu. Men spelet ska ge 1080p i dockat läge och inte vara censurerat utlovar SEGA.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81VSN-0wwiL._AC_SL1500_.jpg

Källa

Trailers:

https://youtu.be/4tMj3CESvZw

https://youtu.be/OQNjrG9yiNs

https://youtu.be/I1yrVPSvl1s

Definitivt Moonlighter för mig!
Fingrat på köpknappen på Little Nightmares tidigare så finns god chans att det blir till Switch om jag nu köper spelet.

Hade gärna sett ett par tunga AAA-titlar presenteras snart. Hoppades på något sådant i januari men blev inget. Mycket rykten och så förstås men något mer bekräftat vore bra. Inte för att jag lyckats beta av min backlog ännu, har fullt upp som det är med de spel jag redan köpt men alltid trevligt med (stora) intressanta titlar att se fram emot inom en relativt nära framtid.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

The Lost Child Limited Edition (Nintendo Switch) går att förhandsbeställa på torsdag 1 mars, kl. 12 GMT. Generellt har det gått att beställa faktiskt redan efter kl. 12 svensk tid.

Mulaka gameplay

Air Hockey kommer denna vecka till e-shop, 28 februari.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Headup Games de som gett ut Binding Isaac i Europa har listat 3 nya spel på sin sida.

Windscape

Toby: The Secret Mine

The Inner World – The Last Wind Monk

Källa

En förlängd trailer för Nintendo Switch i NA finns ute nu.

Det finns en intervju med Yamai gällande Shin Megami Tensei V.
Yamai avslöjar att de vill göra spelet på ett nytt sätt än de tidigare spelen.

Yamai says the team is aware of the three different generations of Shin Megami Tensei fans – those who played the NES/SNES versions and do not require fancy graphics, those who started from Shin Megami Tensei III and want to explore a 3D world on a home console, and finally, fans who started on either Shin Megami Tensei IV or IV Apocalypse, who enjoy the conversations between characters.

Yamai is aiming to make Shin Megami Tensei V a game enjoyable by all three generations, something that keeps up to the times and is completely new but fundamentally a Shin Megami Tensei-like game.

Källa I, Källa II

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Teaser: Zoids spel kommer till Switch vilket datum är ännu oklart.

Källa, Källa II

The Coma: Recut går att förhandsboka på base.com och merge games/signature edition games €28.42:

Källa

Neonwall kommer till Switch i mars, TBA.

Splatoon 2: Version 2.3.0 kommer imorgon, 28 februari.

Dagens spelsläpp till Switch:

Uppdatering: Outlast: Bundle of Terror (5,7 GB) går att köpa på e-shop nu.

Final station (289 MB) är också ute nu.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Yoku’s Island Express har en ny trailer om de olika förmågorna du kan använda dig av i spelet.


• The Noisemaker, a party whistle that acts as Yoku’s postal horn
• The Slug Vacuum, capable of sucking up the pesky slugs that litter the island and utilising their explosive power to clear stubborn rocks and reveal new routes to explore
• Take the plunge with the Dive Fish, which will allow Yoku to dive the depths of the island
• & more

Källa

Hellmut: The Badass from Hell – “The Gates of Hell Open” Q2

8Bitdo’s SN30/SF30 Pro kontroller har en ny firmware uppdatering 1.25.

Dragon Quest Builders 2 har avslöjat ny info från självaste Noriyoshi Fujimoto höjdpunkterna finns nedan:

The reason it was decided to do Dragon Quest Builders 2 was because the first game was a hit. There was a lot of requests for it, as well as some elements they weren’t able to do before.

Some of the requests include wanting to have water flow from higher elevations as well as crafting things from higher elevations. There also a lot of requests asking for up to four player multiplayer.

Currently, the height of the game is about three times that of the first Dragon Quest Builders.

If they were going to do a sequel, Square Enix figured it would be best to push the limits for hardware. For this reason, it was decided that Dragon Quest Builders 2 will be on PS4 and Nintendo Switch.

The bonuses you get from having carry-over data from of Dragon Quest Builders on PS4/PS3/PS Vita to Dragon Quest Builders 2 on PS4 will be the same for having carry-over data from the previous game on Switch.

The producers couldn’t share much about multiplayer, but they’re thinking of a way to not just say “there will be multiplayer.” You can expect the game to offer some kind of play area for multiplayer.

The current development stage is “continuous trial & error” and “it doesn’t feel like there’s much space left.”

As for the story, they couldn’t share more other than a “young traveling companion named Malroth (Dragon Quest II’s final boss)” will make an appearance. Fans might associate Malroth with Dragon Quest II, but they say that you won’t need to know Dragon Quest II’s story to enjoy it.

The producers can’t say if there are any connections to the first Dragon Quest Builders. However, they do say that you can jump right into Dragon Quest Builders 2 without having played the first one.

Dold text

Källa

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Orkar du inte läsa igenom alla nyheter i Switch-tråden?
Via SwitchPlanet kan du få en sammanfattning på vad som har kommit och vad som ska släppas.

Februari släpp 34 st spel.

0:04 Victor Vran: Overkill Edition
0:55 Pillars of Eternity II: Deadfire
1:45 Attack of the Earthlings
2:33 At Sundown
3:05 Smoke and Sacrifice
3:54 Mesmer
4:34 Bear With Me
5:09 Seven Knights
5:41 Fox n Forests
6:19 Rise & Shine
6:55 Party Hard
7:30 The Final Station
8:09 ClusterTruck
8:53 Streets of Rogue
9:37 Touhou: Genso Wanderer Reloaded
10:08 Guilt Battle Arena
10:43 Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk
11:23 Punch Club
11:59 Dragon Sinker
12:33 Liar Princess and the Blind Prince
12:53 Lone Wolf
13:23 Pool BILLIARD
13:39 Aqua Kitty UDX
14:10 Wanderjahr TryAgainOrWalkAway

Dold text

Mars 35 spel OBS! Outlast: Bundle of Terror har redan släppts. Outlast 2 har ett datum se nedan.

Wild Guns Reloaded NA släpp via Gamestop US 17 April 29.99 USD retail. Går även att beställa på Play-Asia.

Outlast 2 kommer 27 mars e-shop.

Det verkar komma ett 3-pack på LEGO spel till Europa i april.

Källa

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tiamat:

Orkar du inte läsa igenom alla nyheter i Switch-tråden?
Via SwitchPlanet kan du få en sammanfattning på vad som har kommit och vad som ska släppas.

Februari släpp 34 st spel.

https://youtu.be/UmrszGaoRp8

0:04 Victor Vran: Overkill Edition
0:55 Pillars of Eternity II: Deadfire
1:45 Attack of the Earthlings
2:33 At Sundown
3:05 Smoke and Sacrifice
3:54 Mesmer
4:34 Bear With Me
5:09 Seven Knights
5:41 Fox n Forests
6:19 Rise & Shine
6:55 Party Hard
7:30 The Final Station
8:09 ClusterTruck
8:53 Streets of Rogue
9:37 Touhou: Genso Wanderer Reloaded
10:08 Guilt Battle Arena
10:43 Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk
11:23 Punch Club
11:59 Dragon Sinker
12:33 Liar Princess and the Blind Prince
12:53 Lone Wolf
13:23 Pool BILLIARD
13:39 Aqua Kitty UDX
14:10 Wanderjahr TryAgainOrWalkAway

Dold text

Mars 35 spel OBS! Outlast: Bundle of Terror har redan släppts.

https://youtu.be/wQ_82b8_tdM

Wild Guns Reloaded NA släpp via Gamestop US 17 April 29.99 USD retail.

https://www.gamestop.com/common/images/lbox/163522b.jpg

Lite drygt ett spel per dag i månaden är riktigt bra. Kom det ens 30 spel till Wii U första året? Räknar man bort VC blir jag osäker faktiskt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av anon5930:

Lite drygt ett spel per dag i månaden är riktigt bra. Kom det ens 30 spel till Wii U första året? Räknar man bort VC blir jag osäker faktiskt.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja det går riktigt bra för Nintendo i och med Switch.
Nintendo är värt 7,002,698,670,000 yen vilket är 65 Miljarder USD vilket gjorde att de sparkade ned Sony.

Statistics from Nikkei show that as of February 27, 2018 (Tokyo Time), Nintendo has a market value of 7,002,698,670,000 yen (7 trillion yen), translating into roughly USD65 billion. This makes Nintendo the 8th largest company in Japan by market capitalization (total dollar value of all outstanding shares). Nintendo’s current share price is 49,430 yen (USD460).

Sony follows close behind at 6.8 trillion yen, making it the 10th largest company by market capitalization. Nintendo overtook Sony in market capitalization last year, thanks to the success of Nintendo Switch.

Källa

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad felet kan vara när mitt nya FIFA 18 inte går att starta på switchen? Det är ett fysiskt spel och efter jag installerat spelet och ska starta det kommer jag inte längre än till att välja språk, efter det börjar det laddas men sedan händer inget, då menar jag att det står så i över timmen. Har avinstallerat och försökt igen men det blir samma sak, mina andra spel fungerar som vanligt, Mario O och kart bl.a. Tacksam för hjälp.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av Laxx56:

Någon som vet vad felet kan vara när mitt nya FIFA 18 inte går att starta på switchen? Det är ett fysiskt spel och efter jag installerat spelet och ska starta det kommer jag inte längre än till att välja språk, efter det börjar det laddas men sedan händer inget, då menar jag att det står så i över timmen. Har avinstallerat och försökt igen men det blir samma sak, mina andra spel fungerar som vanligt, Mario O och kart bl.a. Tacksam för hjälp.

Skickades från m.sweclockers.com

Har du provat hard reset?
Håll nere startknappen i 15 sekunder och sen starta om spelet.

My son’s fifa 18 game worked fine until a couple days ago. It now won’t load before choosing his account on Nintendo switch. The load symbol runs continually. Help would be appreciated.

Same problem here. After choosing language the game get stuck in the loading screen¡

I have seen in other thread that you must do a hard reset. Hold down the power button for around 15 seconds. It worked for me

Källa

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tiamat:

Ja det går riktigt bra för Nintendo i och med Switch.
Nintendo är värt 7,002,698,670,000 yen vilket är 65 Miljarder USD vilket gjorde att de sparkade ned Sony.

Statistics from Nikkei show that as of February 27, 2018 (Tokyo Time), Nintendo has a market value of 7,002,698,670,000 yen (7 trillion yen), translating into roughly USD65 billion. This makes Nintendo the 8th largest company in Japan by market capitalization (total dollar value of all outstanding shares). Nintendo’s current share price is 49,430 yen (USD460).

Sony follows close behind at 6.8 trillion yen, making it the 10th largest company by market capitalization. Nintendo overtook Sony in market capitalization last year, thanks to the success of Nintendo Switch.

Källa

Hoppas verkligen Nintendo fortsätter göra rätt nu. Och vårdar plattformen väl också. Första året, bara någon dag kvar nu, har varit långt över förväntan och jag hoppas år två fortsätter i samma riktning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Februari släpp 34 st spel.

Nja, det är en lista på spel som antingen annonserats i februari eller fått ett uppdaterat release datum. Så det är allt från redan släppta spel till spel som förväntas släppas i slutet av året eller ännu senare.

Permalänk
Medlem

[ postid="17294301" userid="257853" name="Tiamat"]
quoteHar du provat hard reset?
Håll nere startknappen i 15 sekunder och sen starta om spelet.

My son’s fifa 18 game worked fine until a couple days ago. It now won’t load before choosing his account on Nintendo switch. The load symbol runs continually. Help would be appreciated.

Same problem here. After choosing language the game get stuck in the loading screen¡

I have seen in other thread that you must do a hard reset. Hold down the power button for around 15 seconds. It worked for me

Källa
[/quote]

Tack så mycket, det fungerade efter en hard reset.

Skickades från m.sweclockers.com