Sony Z3 Style Cover adapter för laddningsstation (dk48)

Permalänk
Hedersmedlem

Sony Z3 Style Cover adapter för laddningsstation (dk48)

Kanske använder du ett sådant skal, men inte en dockningsstation för laddning? I sådana fall kan du kanske tänka dig att sälja den adapter till laddningsstationen dk48 som medföljde skalet?

Jag behöver 2 stycken.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Aser: Lite svårt att förstå vad du menar. Länka en bild, det är letast

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av haiPA:

@Aser: Lite svårt att förstå vad du menar. Länka en bild, det är letast

Till den laddstationen han pratar om fick man med adaptrar, en av dem har en bredare öppning, till för om man har skal på telefonen.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av PointMan:

Till den laddstationen han pratar om fick man med adaptrar, en av dem har en bredare öppning, till för om man har skal på telefonen.

http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/32246173586_1/Original-Magnetic-Dock-Desktop-DK48-Charger-Cradles-For-Sony-Xperia-Z3-Xperia-Z3-Compact-Z3-Mini.jpg_640x640.jpg

Edit: (missförstod först) Vad jag förstått det som så passar inte det skal jag beställt till de insatser som kommer med laddaren (dk48), men att ytterligare adapter/adaptrar ingått vid köp av Z3 Style Cover. Baserar detta på inlägg på xda: http://forum.xda-developers.com/z3-compact/accessories/bugdro.... Jag kanske är ute och cyklar dock? I sådana fall ber jag om ursäkt.

Permalänk
Medlem

@PointMan: Nu är jag med Jag har en liggandes tror jag. Bor i Falköping om du har vägarna förbi. Det är bara komma å hämta

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk
Medlem

@Aser: Det stämmer. Man får en sån med

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av haiPA:

@Aser: Det stämmer. Man får en sån med

Kanon, då har jag kommit så långt att vi kan konstatera att det finns adaptrar som inkluderas med skalet (style cover) men som inte inkluderas med laddaren (dk48)?

Då blir förljdfrågan om du har en över som du kan skicka?

Permalänk
Medlem

@Aser: Jag har en som jag fick på köpet av skallet. Om det är det vad du letar jag kan gärna skicka den.Vad vill du betala för't?

/Rocky

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk
Hedersmedlem

Då har jag fått tag på 1, men behöver fortfarande 1 till.