Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Mellandagsrea 2015 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem

@kxdude:

Snyggt! Jag med 😜👌

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Beeerg:

@kxdude:

Snyggt! Jag med 😜👌

vad för skärm?

Permalänk
Medlem

@anon152135:

Kolla mellandagsrean och mitt tips. Ligger högst upp. Sitter på mobil så är lite drygt att klippa och klistra.

Beställde även precis ett asus 980 ti strix oc ❤️

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Beeerg:

@Darre08:

Kolla mellandagsrean och mitt tips. Ligger högst upp. Sitter på mobil så är lite drygt att klippa och klistra.

Beställde även precis ett asus 980 ti strix oc ❤️

http://www.elfynd.se/acer-predator-xb270hu-27-bildskarm-gamin...

denna?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

AOC g2460Fq 24" Datorskärm Gaming
Varukod:AOCG2460FQ
Antal:1
Orderstatus: Reserverad
Beställdes (datum): 15-12-28
I webblager 2016-01-28

ELGIGANTEN VAFAN

Permalänk
Medlem

@Beeerg:
Fick min skärm (Acer Predator XB270HU) idag och är supernöjd. Näst intill ingen backlight bleeding och inga döda pixlar. Det enda som är är att jag inte kan välja 144 Hz utan 120 är det högsta men det kanske beror på att jag har ett sketet GTX 670. Med min förra (värdelösa) ASUS RoG SWIFT 278Q kunde jag ibland välja 144 Hz och ibland inte. Känns som att det är lite olika på dagsformen.

Det var ett litet hål i kartongen till skärmen men det kan jag leva med

Permalänk
Medlem
Skrivet av kxdude:

@Beeerg:
Fick min skärm (Acer Predator XB270HU) idag och är supernöjd. Näst intill ingen backlight bleeding och inga döda pixlar. Det enda som är är att jag inte kan välja 144 Hz utan 120 är det högsta men det kanske beror på att jag har ett sketet GTX 670. Med min förra (värdelösa) ASUS RoG SWIFT 278Q kunde jag ibland välja 144 Hz och ibland inte. Känns som att det är lite olika på dagsformen.

Det var ett litet hål i kartongen till skärmen men det kan jag leva med

Fick min idag med Var så sjukt orolig för blacklight bleeding men har inte uppfattat någonting! Inga döda pixlar heller. Jag kör 144 Hz men min var låst på 60 Hz först! fick gå in i nVidias kontrollpanel -> hantera 3D-inställningar -> Bildskärmsteknik och sätta på Gsync då jag lovar att din är låst till ULMB som bara kan köra max 120 Hz sen går du till -> ändra upplösning och ändrar uppdateringsfrekvens

Enda med min låda var att där RMA hade suttit fanns det ingen text då den var borttagen samt att en av flikarna för att låsa öppningen var borta haha.

Så galet nöjd. Helt underbart i jämförelse med min gamla 60 Hz!

Permalänk
Medlem

@Beeerg:
Nja det verkar vara dagsform om jag kan välja 144 eller 120. Jäkligt märkligt. Jag har G-sync på men just nu går det ändå inte att välja 120 Hz. Jag har dock kunnat gjort det med denna skärm en gång. Det är dock inget jag lider av.