Permalänk
Medlem

Vattenkylningsdelar köpes

Då vintern nalkas runt hörnet och snart får man överflöd med dagar att sitta i soffan med en kopp kaffe och pepparkakor har man bestämt sig att istället ta och spendera tid med sin heta älskling och ge henne välbehövlig kärlek för allt hon gett mig <3.

Jag är ute efter är det mesta inom vattenkylningens värld, men inget som haft flera användare, inte äldre än 6 månader helst, inga defekter och gärna alla tillbehör. (Skruvar etc är ett måste förstås)

  • 2st 2x120mm radiatorer

  • 1st CPU Block 1155

  • 1st Pump+Reservoar combo (ej 5,25"!)

  • Fittings

  • Fläktar 120mm (Noctua NF-F12 eller liknande med högt statiskt tryck, PWM är att föredra)

  • Fläktstyrning

Skriv vad du har och vill ha för kalaset så kan vi se om det är något intressant.

Jag håller hus 3 mil norr om Stockholm och kan ta mig runt i området för rätt saker till rätt pris, annars måste det fraktas.

Ha de gött!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

jag har fittings i mängder (mest 13/19) och ett gäng corsair SP120 quiet edition hemma, hur mycket behöver du?

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Medlem

Hej,

Har följande om det är av intresse:
- Aquatuning compression fitting 11/8mm (8x1,5mm) outer thread 1/4 - black nickel, ett set om 12 st
- Aquatuning compression fitting 11/8mm (8x1,5mm) outer thread 1/4, ett set om 6 st
- Blandade compression fittings, 7 st

Visa signatur

Kan din dator göra det här?

Permalänk
Medlem

@lowngcawt: Hej, hur ser dessa fittings ut? Ser gärna att de är lite snyggare som EK, Bitspower eller liknande, av de skulle jag nog behöva ett dussin. Fläktar behöver jag 4st om det blir 240mm radiatorer, ser lite vad som kan erbjudas då Corsair fläktarna har lite lågt statiskt tryck mot andra

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

@remru218: Hittar inte mycket info om dessa, kan du vara vänlig och länka?

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

@lowngcawt: Hej, hur ser dessa fittings ut? Ser gärna att de är lite snyggare som EK, Bitspower eller liknande, av de skulle jag nog behöva ett dussin. Fläktar behöver jag 4st om det blir 240mm radiatorer, ser lite vad som kan erbjudas då Corsair fläktarna har lite lågt statiskt tryck mot andra

Fittingsen jag har är Feser TFC i 13/19, rätt snygga fittings. har även matchande 45 & 90 graders vinklar.
Du kan se bilder på hur fittingsen blir i ett bygge om du kollar mitt galleri "Aether"

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Medlem
Skrivet av lowngcawt:

Fittingsen jag har är Feser TFC i 13/19, rätt snygga fittings. har även matchande 45 & 90 graders vinklar.
Du kan se bilder på hur fittingsen blir i ett bygge om du kollar mitt galleri "Aether"

Du ska inte sälja något mer utav det bygget då? Väldigt stilrent bygge
Lie beroende på hur jag kommer bygga kan det behövas fler 45 graders än raka, så om jag tar allt, vad vill du ha för det?

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

@remru218: Hittar inte mycket info om dessa, kan du vara vänlig och länka?

Det är dessa fittings jag har, både i nickel och svart.
Svarta setet
Nickel setet

Visa signatur

Kan din dator göra det här?

Permalänk
Medlem

@remru218: Tyvärr så går dessa bort, tack för visat intresse

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II