Permalänk
Medlem

Motorola Moto G 3

När beräknas 3:e generationen av Moto G komma in?

Permalänk
Inet
Skrivet av SUMITOMO:

När beräknas 3:e generationen av Moto G komma in?

Kollar på detta och återkommer!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av SUMITOMO:

När beräknas 3:e generationen av Moto G komma in?

Som det ser ut just nu är det tyvärr inget som vi kommer kunna få tag på överhuvudtaget. Vi ska gräva vidare dock och återkommer om vi får nya besked.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Som det ser ut just nu är det tyvärr inget som vi kommer kunna få tag på överhuvudtaget. Vi ska gräva vidare dock och återkommer om vi får nya besked.

Ok, tack för svaret så länge
Såg att tyska butiker har i lager och några mindre svenska butiker.

Dock så är det modellen med 1GB/8GB.
Vet inte om modellen med 2GB/16GB släpps i Europa

Permalänk
Medlem

Motorola mer eller mindre försvann ju från svenska marknaden.. trodde dom var tillbaka ??
Men fortfarande svårt att få tag på ??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alpha77:

Motorola mer eller mindre försvann ju från svenska marknaden.. trodde dom var tillbaka ??
Men fortfarande svårt att få tag på ??

Moto G2 och Moto X2 finns lite överallt.
Just Moto G 3 (3 generationen) hade release i Tisdags.

Permalänk

@inet Jag är också intresserad. Jag såg att ni hade en moto g "2015"som såg väldigt mycket ut som 2014 modellen.

Visa signatur

1TB Western Digital Green | 120gb Intel 530 SSD | HyperX Fury 8gb 1600MHz | Cooler Master Hyper 212 EVO | Gigabyte GTX 980 G1 Gaming | Fractal Design Define R4 | Fractal Design Integra M 550W | ASUS Z97-A | Intel Core i5 4690k | Windows 10

Permalänk
Inet
Skrivet av RottenEgg:

@inet Jag är också intresserad. Jag såg att ni hade en moto g "2015"som såg väldigt mycket ut som 2014 modellen.

Vi har uppdaterat nu där vi skriver (2nd Gen) istället för att vara tydligare! Vi hoppas att få in 3rd gen men just nu är det väldigt oklart när det kan tänkas bli tyvärr..

Stavfel
Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Permalänk
Entusiast

16GB varianten med 2GB RAM då?

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Inet
Skrivet av MrAdde:

16GB varianten med 2GB RAM då?

Tyvärr inget som verkar vara påväg. Förra generationen så var det bara 1/8GB-versionen som vi fick tag på också.. Vi gör såklart vårt bästa för att få tag på det men i dagsläget ser det inte ljust ut.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram