Permalänk
Medlem

notifieringar, klocka och 7 dagars batteritid, behåller nog min pebble ett bra tag framöver

Permalänk
Medlem

Är ju grymt sugen men priset gör att jag nog avstår, var ändå sugen på en Sport modell sedan köpa något snyggt 3dje parts armband. Men 4500kr för en klocka som kommer falla in i samma utbytescykel som min iPhone och iPad gör att det kommer bli en för stor investering... Jag har räknat och funderat sen det blev känt vad den skulle kosta och jag kan inte motivera priset tyvärr för en klocka som har väldigt litet användningsområde.
Återkommer nog vid lanseringen av apple watch 2 hoppas apple pay finns i sverige då!

För 4500kr kan jag köpa alla de kommande nya spelen till min PS4 och uppgradera min hemmabio vilket ger mig mer nöje!

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk

Jag har fått ett infall att köpa en watch idag och tänkte kolla om det är någon som vet om man får 10% studentrabatt på Apple store även på apple watch? Någon som har köpt med rabatten eller vet något?

Permalänk

Har sedan några dagar en 42mm Apple Watch Sport. Utseende och storlek ok och gränssnitt bra (den har pekskärm, kronskruv och force-touch). Har läst många tester och Apple Watch brukar få bäst i testerna plus det faktum att den är 100% iPhone-kompatibel gör saken enkel. Det mesta nyttan är notifieringerna (samtal/sms/email). Sedan kommer nog fjärrkontrollmöjligheterna till Iphone, Apple TV, Mac-datorn och senare homekit-prylar i hemmet. Uppgraderat watch OS2 kommer i höst och då kommer det finnas fristående appar.

stavfel