Intressekoll; 2st Asus R9 290X, LG G3, Xperia Z3, 3DS XL (m.spel och tillbehör).

Permalänk
Testpilot

Intressekoll; 2st Asus R9 290X, LG G3, Xperia Z3, 3DS XL (m.spel och tillbehör).

Hejsan!

Har lite teknik "liggandes" som jag tänkte kolla intresset för, varför jag eventuellt säljer förklaras för varje objekt
Har inte satt något pris, utan mest en intressekoll för att se vad jag skulle kunna tänkas få för sakerna, säljer högst troligen om jag får ett bra erbjudande sett till snittligt marknadspris.

1. 2st ASUS AMD R9 290X [UPDATE] - Båda korten preliminärt sålda!

Tänkte kolla intresset för dessa, de sitter idag i mitt system i sign. Funkar utan problem, får runt 16.3k Score i 3DMark FireStrike - Driver med andra ord alla dagens spel utan problem i 1080p/1440p.
De är ca. 2 månader gamla, köptes helt nya och oöppnade här på Sweclockers marknad, kvitto med garanti finns (även kontaktuppgifter till original säljaren om det skulle behövas vid garantiärende). Original kartonger finns kvar.

Riktpris: 4500kr för båda, eller 2400kr/st.
Följande byten är av intresse med;

*2-3st GTX 680/770 + pengar.
*2st GTX 780 (helst ref, iaf 2 av samma kort, men inte ett måste).
*GTX 970 + pengar.
*2st GTX 970 och eventuellt pengar från min sida beroende på modell o.s.v.
*GTX 980.

Dold text

Varför?
Säljer dessa för jag vill tillbaka till gröna laget, saknar småsaker så som ShadowPlay och förmågan att kunna streama till min ShieldTablet (vilket jag gjorde lite mer än vad jag vill medge när jag hade Nvidia kort ). Absolut inge fel eller missljud på korten!

Dold text

----------------------------

2. 2st Telefoner - LG G3 + Xperia Z3.

LG G3, 32Gb (3gb ram): Inhandlades under september/oktober hos thePhoneHouse i Gävle, den är i så gott som nyskick utan repor eller dylikt. Medföljer ett 32gb MicroSD kort, samt ett stryktåligt skal också.
Telefonen är olåst, kvitto med garanti kan ordnas.
Rikpris: 2400kr (nypris: 3500kr)

Sony Xperia Z3, 16Gb: Denna köptes för ca. 1 ½ månad sedan av en bekant(original köpt i 3 butik). Den har en spricka i glaset nedantill som kan ses på bild. Vet inte hur detta påverkar vattentätheten, men skulle inte duscha med den iaf - Funkar övrigt precis som den ska.
Telefonen är låst till 3, men kan låsas upp för 350kr med kod som du kan köpa hos tex. "låsupp.com" (gjort det på andra lurar), baksidan kan bytas fö 700kr hos tex. "lagaiphone.se" om så önskas.
Riktpris:2000kr (nypris: 4800kr).

Varför?
Jag har sneglat på en Note4/S6/S6 Edge. Är egentligen bara "köp begäret" som slagit till, absolut inget fel på telefonerna förutom nämda på Z3.an.

----------------------------

3. Nintendo 3DS XL - SuperSmash Edition.
Denna köptes i December hos Webhallen Uppsala, absolut sprillans nyskick - inte ens använd 10 timmar. Så kvitto med garanti infinnes. Det finns även 1års webhallen care package, dvs. 1 års (6 månader kvar) fullförsäkring, så skulle du tappa den i sjön, toan eller köra över den med bilen så ersätter webhallen konsolen 100% kostnadsfritt

Det ingår en väska(med plats för 3 spel också), skärmskydd(sitter på), Original 3ds xl laddare(köpt separat), ett fodral för 6st spel och totalt 4st spel.
Alla original kartonger/fodral finns kvar.

Spel som ingår;
-Super Smash (på konsol)
-Pokémon Alpha Sapphire Limited Edition
-Monster Hunter Ultimate 4
-Soul Hackers: Devil Summoner

Riktpris: Hade la tänkt mig runt 2400kr. Nypris idag ligger runt 3500kr för allt.
Bilder kan skickas på begäran.

Varför?
Som tidigare nämdes, använt konsolen i dryga 10 timmar, känns onödigt att det bara ligger när någon annan kan få det så mycket roligare med sakerna

----------------------------

Vid frågor eller funderingar tveka inte på att höra av er, svarar snabbast på SMS.
Allt finns i Skutskär, 2 mil söder om Gävle. Men kan även mötas upp i gävle alt. skickas mot Swish förskottsbetalning samt att du som köpare står för fraktkostnaden

Mvh
André

Läs hela annonsen här

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >

Permalänk
Testpilot

Båda R9 290X sålda för 2400kr/st.

LG G3 Såld för 2300kr + frakt.
Xperia Z3 - Sänker priset från 2000kr till 1700kr.

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000 + frakt för G3

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 2000kr+frakt för grafikkortet, Asus r9 290x.

Permalänk
Medlem

är spelen till 3ds på konsolen?

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Faulisto:

Bjuder 2000 + frakt för G3

Skickades från m.sweclockers.com

Hejsan!

Tyvärr är det lite för lågt, ska vara ärlig och säga att jag tror inte jag kommer släppa den för under 2400kr.
Alt. 2300kr och jag plockar ur MicroSD kortet.

Skrivet av Laven:

Jag bjuder 2000kr+frakt för grafikkortet, Asus r9 290x.

Båda grafikkorten är redan sålda för 2400kr + frakt.
Annonsen bör vara uppdaterad.

Skrivet av clumbas:

är spelen till 3ds på konsolen?

Super Smash ligger på konsolen, resten är fysiska kopior av spelen

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >

Permalänk
Medlem

kan du tänka dig släpa spel separat?

Permalänk
Testpilot
Skrivet av clumbas:

kan du tänka dig släpa spel separat?

Hejsan!

Nja det vill jag tyvärr inte då jag inte vill bli sittandes med endast konsolen eller typ något spel, utan det är först och främst hela paketet i ett som gäller

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >

Permalänk
Medlem

säg till om du kan tänka dig släppa ditt pokemon separat

Permalänk
Medlem

Bjuder 2200 + frakt för G3 och du kan plocka ut micro-SD-kortet

Permalänk
Testpilot
Skrivet av clumbas:

säg till om du kan tänka dig släppa ditt pokemon separat

Kan sälja spelet separat om jag får intressenter på resten av sakerna

Skrivet av Faulisto:

Bjuder 2200 + frakt för G3 och du kan plocka ut micro-SD-kortet

2300kr + frakt och du har en deal

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >