i5 2500k, mobo å 4 x 4gb minnen

Permalänk
Medlem

i5 2500k, mobo å 4 x 4gb minnen

Hej!

Efter uppgradering är det dags att se om jag kan få något för de gamla grejjerna.

Det är:
i5 2500k
Asus P8Z68-V LX
4 x 4gb ddr3 (1333mhz)(2 x xms3, 1 x kingston och 1 x ett annat märke jag inte minns).

Allt fungerar felfritt.

Kommer inte ljuga och säga att jag inte klockat då jag kört klockat ett tag.
Kört den i 4,3ghz stabilt (prime 95 24h+) med bra kylning (Noctua UH12P Se2).
Även suttit i ett välventilerat chassi (R4).

Får jag inte vad jag vill ha kommer de åka in som uppgradering i min server.
Skambud ignoreras.
Reserverar för att sälja till vem jag vill och även till att inte sälja alls om det inte passar.

Orginalkartonger finns kvar.
De köptes på Webhallen i slutet på 2011.
Skickas helst inte, men om det måste skickas ska betalning ske i förskott.

Finns i Göteborg.

Budstart, 1000kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Celphish: Budar 1500 + frakt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wefod:

@Celphish: Budar 1500 + frakt!

Låter bra, noterat!

Om jag hittat ett bud jag är nöjd med kommer jag avsluta "auktionen" söndag-kväll.

Edit: Skrev imorgonkväll, insåg inte att det fortfarande är fredag

Permalänk
Medlem

Budar gärna 300kr för 2x4 GB ram utav samma märke.

Visa signatur

i7 3930K - Noctua NH-D14 - MSI 1080 - Asus Sabertooth x79 - Corsair Vengeance DDR3 LP 4x4GB - Crucial MX100 256GB - AOC q2770Pqu 1440p - Corsair RM650x - Fractal Design R5 - Logitech G403 - Filco Majestouch-2 - Denon AVR-2113 - Dali Zensor 1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justin91:

Budar gärna 300kr för 2x4 GB ram utav samma märke.

Kanske borde skrivit det, kommer inte sälja något löst.

Permalänk

900 för CPU och jag kan hämta.

Visa signatur

Dator: i5 3570K, EVGA GTX 1060 SC 6GB, Gigabyte Z77M-D3H, 16GB Corsair Vengeance LP DDR3, 1TB WD Blue, Intel 530 120GB och FD Core 1000
F.d Supermusen: Microsoft USB wheel mouse cream white, 1999 års modell.
Nuvarande mus: Steelseries kana v2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oscisw888:

900 för CPU och jag kan hämta.

Noterat.
Vill helst inte sälja något löst dock...

Permalänk
Medlem

kan ev. bjuda 1600kr+frakt för allt, OM jag inte vinner en annan annons jag bjudit på.

Kan du tänka dig att skriva här nån timme innan du avslutar annonsen vore det hyggligt, men du gör som du vill såklart, vill inte strula till det

Visa signatur

AMD Phenom2 940BE | Gigabyte MA790X-UD3P | 4850 CrossfireX | Corsair 4 gig pc6400 | 550 gig HDD's | Antec Threehundred | 450 Watt Ace | Win7 <-> Thinkpad R60 + Win7 & 4 gig RAM <-> Asus G53JW-SZ154V + SSD Intel 320 120gb + Win7 <-> Rasberry pi revB

Permalänk
Medlem

Höjer mitt bud till 1700.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ramsam:

kan ev. bjuda 1600kr+frakt för allt, OM jag inte vinner en annan annons jag bjudit på.

Kan du tänka dig att skriva här nån timme innan du avslutar annonsen vore det hyggligt, men du gör som du vill såklart, vill inte strula till det

Skrivet av Wefod:

Höjer mitt bud till 1700.

Absolut.

Och Noterat.

Tanken är att jag avslutar den i sådan tid att jag kan få det ivägskickat imorgon om allt går som planerat.

Permalänk
Medlem

hej. det finns en chans att jag kan få skjuts till göteborg idag. kan jag komma och hämta delarna i så fall? skulle gärna vilja få ditt telefon nummer också då det är enklare att hålla kontakten via sms. mvh

Permalänk
Medlem

1700 då? om inte den andra killen höjer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wefod:

1700 då? om inte den andra killen höjer!

Om Wefod får skjuts till Göteborg och kan hämta grejjerna kommer han få köpa dem för 1700.

Avvaktar mer info.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Om Wefod får skjuts till Göteborg och kan hämta grejjerna kommer han få köpa dem för 1700.

Avvaktar mer info.

Grejjerna är nu sålda.

Skickades från m.sweclockers.com