Vart har "Mina trådar" tagit vägen i SweC 6.0?

Permalänk
Medlem

Vart har "Mina trådar" tagit vägen i SweC 6.0?

Ja, som titeln säger. Saknar den fliken väldigt mycket. Är den bara flyttad, eller helt borttagen?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Ja, som titeln säger. Saknar den fliken väldigt mycket. Är den bara flyttad, eller helt borttagen?

Det undrar jag också.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Det är väl följda trådar numera? Men alla som jag följde innan efter att ha skrivit i dem försvann.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Det är väl följda trådar numera? Men alla som jag följde innan efter att ha skrivit i dem försvann.

Ja, nu när du säger det så verkar det vara samma funktion. Jag blev nog bara förvirrad för att det har blivit nollställt, så det såg väldigt tomt ut.

EDIT: Den tillsammans med "Lästa trådar" verkar iaf ha samma funktion som tidigare "Mina trådar".

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Ja, nu när du säger det så verkar det vara samma funktion. Jag blev nog bara förvirrad för att det har blivit nollställt, så det såg väldigt tomt ut.

EDIT: Den tillsammans med "Lästa trådar" verkar iaf ha samma funktion som tidigare "Mina trådar".

Dom ska titta på detta. Får hoppas dom kommer med svar.

Annars får man lägga in dom gamla själv genom här t.ex http://www.sweclockers.com/profil/inlagg

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Gamla trådar jag glömt av att jag följde är dom enda som listas under "Följda trådar" hehe.

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Låter riktigt bra

Lite synd att dom inte insåg detta innan utrullningen. För jag påpekade det flera gånger innan 6.0 släpptes.

Men ja dom kanske inte såg det prioriterat från fler än en påpeka detta. Att inte flera protestera var nog för dom trodde detta skulle komma i den skarpa sen. Även när jag frågade så fick jag svaret att allt skulle flyttas över. Ja få se hur det slutar det hela

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Okej.

För mig har nu gamla inlägg kommit tillbaks.

Tummen upp!!!! Nu är det bara tillbaks till bugg letande och skönhetsfixar då!!!!

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar