Mobilt bredband med fri surf 249:-/mån

Permalänk
Medlem

Mobilt bredband med fri surf 249:-/mån

Jag har ett mobilt bredband från Bredbandsbolaget (Telenor) över och säljer det därför till högstbjudande.

Modem: ZTE MF821D (upplåst)
Router: Dovado Doma

Abonnemanget är av den gamla sorten, vilket innebär 3G/4G, fri hastighet (upp till 80Mbit) och framförallt fri surfmängd. Jag har för mig att de har rätt att sänka hastigheten efter man använt 100GB data, men det är något som aldrig skett vad jag vet.

Månadskostnad: 249:- utan bindningstid

Överlåtande av abonnemanget kostar 350:- och betalas av köparen.

Sakerna finns i Norrköping men då jag jobbar i Stockholm och har familjen där går det säkert att mötas upp där också.

Pris: BUD eller byte mot något intressant.

Budgivningen sker i tråden här under och avslutas på onsdag 6/5, men jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, när jag vill.

Baltzar Holmefalk

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag tar det för 100kr

Permalänk

obegränsad surf? är du säkert på det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Levilicous:

obegränsad surf? är du säkert på det?

Edit: Pratat med kundtjänsten på Bredbandsbolaget som bekräftade att det är obegränsad surfmängd och att de inte kan ändra i abonnemanget så länge det inte sägs upp!

Det är min bror som använt abonnemanget istället för fast internet de senaste åren och han har snittat 150-200GB per månad och har inte märkt av någon strypning av hastigheten.

Baltzar

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

Det brukar vara så att när gamla abonnemang överlåts så byts abonnemangsformen till en aktuell. Värt att dubbelkolla.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av fatcato-:

Det brukar vara så att när gamla abonnemang överlåts så byts abonnemangsformen till en aktuell. Värt att dubbelkolla.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag ringde till BBB igår och frågade, hon sa att abonnemangsformen ska förbli densamma så länge abonnemanget inte sägs upp.

Baltzar

Permalänk

ok jag kommer vara intresserad hur länge håller budgivningen på onsdag hela dan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Levilicous:

ok jag kommer vara intresserad hur länge håller budgivningen på onsdag hela dan?

Hade tänkt mig att det blir till någon gång under kvällen, beroende på hur dagen ser ut för mig

Permalänk

kan fortsätta med 300

Permalänk

500 härifrån.

Permalänk

Fortsätter på 600kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Puoti Pelkonen:

Ser ut som att du går mot en vinst i budgivningen, om ingen bjuder högre före midnatt är det ditt.

Hör av dig till mig via mail så kan vi lösa flytten.

baltzar@holmefalk.se