GTA 5 preorder fick ingen bonus

Permalänk
Medlem

GTA 5 preorder fick ingen bonus

Misstänkte att detta skulle hända . Nån annan som har samma problem har gått med i social club har just nu bara 500 000 när man blev lovad 1.2 miljoner . Om nån har fått sitt bonus eller löst det uppskattas hjälp!

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Misstänkte att detta skulle hända . Nån annan som har samma problem har gått med i social club har just nu bara 500 000 när man blev lovad 1.2 miljoner . Om nån har fått sitt bonus eller löst det uppskattas hjälp!

Köpt på skiva? Jag gjorde det och fick en Get $1.000.000 in-game varav $500.000 för GTA 5 och $500.000 för Online om det är vad du menar?

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Medlem

fick också bara 500.000, ge dem några dagar för verkar vara en rätt strulig lansering för dem även om de sköts väldigt mycket bättre än andra företag "host" blizzard "host"

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Det är som intended. Du får 500k single-player och 500+200k online.

Permalänk
Medlem

Är inte resten av pengarna för Online-läget?

Permalänk

jag fick 500k i offline och 1 miljon i multiplayer

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

fick också bara 500.000, ge dem några dagar för verkar vara en rätt strulig lansering för dem även om de sköts väldigt mycket bättre än andra företag "host" blizzard "host"

Då är jag inte ensam om de. 500k räcker ändå för de bästa vapnen att börja med:D

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk

Jag köpte via g2play och skulle få 800k i onlineläge men inte sett dom än :/

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Avstängd

Roligare om man börjar från början ju. Tråkigt om man börjar med en mini-gun. Man ska börja med basebollträet som en kung ju.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alibaba123:

Roligare om man börjar från början ju. Tråkigt om man börjar med en mini-gun. Man ska börja med basebollträet som en kung ju.

Exakt, har just det här problemet.
Jag vill absolut inte ha pre-order bonusen för singleplayer, men det finns inget sätt att avstå från bonusen... Vilket helt och hållet dödar all motivation att spela singelplayer överhuvudtaget. Har en ticket hos Rockstar men 2 dagar och ingen respons, antar att dem drunknar i tickets av folk lider av ignorans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Exakt, har just det här problemet.
Jag vill absolut inte ha pre-order bonusen för singleplayer, men det finns inget sätt att avstå från bonusen... Vilket helt och hållet dödar all motivation att spela singelplayer överhuvudtaget. Har en ticket hos Rockstar men 2 dagar och ingen respons, antar att dem drunknar i tickets av folk lider av ignorans.

köp en dyr bil, problem solved.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

köp en dyr bil, problem solved.

Du kan inte spelat GTA tidigare, vem köper saker i GTA, fan man snor ju dem, haha:D

Permalänk

Borde inte varit några pengar alls i min mening. Nu äger alla finaste lägenheterna, fina bilar och massor av vapen. Kul för de som köper det om en vecka eller två. Överförde mitt från PS3 vilket dock känns bättre då vi som gjorde det har lagt ner många timmar redan och kan spelet det är liksom inte riktigt samma sak. Nu känns det liksom som att vi får två stora splittringar på PC, de som hade ett account, de som förbokade och de som köper om en tid utan bonus!

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åkan:

Du kan inte spelat GTA tidigare, vem köper saker i GTA, fan man snor ju dem, haha:D

men nu var det gnäll att han hade för mycket pengar utan att behöva jobba för dom.....

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

men nu var det gnäll att han hade för mycket pengar utan att behöva jobba för dom.....

Det tar ju bort all sense of achievement, GTA handlar ju om att starta från ingenting och bygga upp ett kriminellt imperium.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Jag köpte via g2play och skulle få 800k i onlineläge men inte sett dom än :/

Säker på att du valde rätt kod? När du la in koden på hemsidan så stod det allt du fick med inklusive bonusar.

Permalänk
Medlem

I single player får ju Franklin alla pengar... om jag vill t.ex Michael ska få dom, hur gör jag då?

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

fick också bara 500.000, ge dem några dagar för verkar vara en rätt strulig lansering för dem även om de sköts väldigt mycket bättre än andra företag "host" blizzard "host"

Vart lite nyfiken på vad för spel har blizzard strulat med vid lansering. Tycker själv att blizzard är bland dom bästa med sina lanseringar för dom skjuter oftast på lanseringen för att det inte ska vara någon beta/alfa test som dom flesta bolag som släpper spel idag gör.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Vart lite nyfiken på vad för spel har blizzard strulat med vid lansering. Tycker själv att blizzard är bland dom bästa med sina lanseringar för dom skjuter oftast på lanseringen för att det inte ska vara någon beta/alfa test som dom flesta bolag som släpper spel idag gör.

diablo 3 funkade inte på nästan 2 veckor och Warlords of Draenor var nästan ospelbart i över en vecka..

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Borde inte varit några pengar alls i min mening. Nu äger alla finaste lägenheterna, fina bilar och massor av vapen. Kul för de som köper det om en vecka eller två. Överförde mitt från PS3 vilket dock känns bättre då vi som gjorde det har lagt ner många timmar redan och kan spelet det är liksom inte riktigt samma sak. Nu känns det liksom som att vi får två stora splittringar på PC, de som hade ett account, de som förbokade och de som köper om en tid utan bonus!

Fast nej. 500.000 är inte alls mycket pengar om man tänker efter. De fina husen ligger på 10-20 miljoner ungefär i pris.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Fast nej. 500.000 är inte alls mycket pengar om man tänker efter. De fina husen ligger på 10-20 miljoner ungefär i pris.

Ungefär som en etta i centrala Stockholm.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Fast nej. 500.000 är inte alls mycket pengar om man tänker efter. De fina husen ligger på 10-20 miljoner ungefär i pris.

Vart hittar man de husen? Måste man åka runt till dem då eller finns de på internet?

Permalänk
Skrivet av morxy49:

Fast nej. 500.000 är inte alls mycket pengar om man tänker efter. De fina husen ligger på 10-20 miljoner ungefär i pris.

Skrivet av Klumpeduns:

Ungefär som en etta i centrala Stockholm.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Relive:

Vart hittar man de husen? Måste man åka runt till dem då eller finns de på internet?

tror han trollar, http://www.ign.com/wikis/gta-5/Properties_(GTA_Online) & https://www.youtube.com/watch?v=QVKqNhuT1O4 bara några av google söknings resultat

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klumpeduns:

Ungefär som en etta i centrala Stockholm.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Relive:

Vart hittar man de husen? Måste man åka runt till dem då eller finns de på internet?

Skrivet av Sneaky_rhino:

Oj, det var visst properties jag hade kollat på, inte hus. Men i vilket fall som helst så finns det fortfarande saker att köpa för 10-20 miljoner, så 500.000 är bara småpengar.

EDIT: finns till och med för 150 miljoner, sååeeehh... http://gta.wikia.com/Properties_in_GTA_V

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Oj, det var visst properties jag hade kollat på, inte hus. Men i vilket fall som helst så finns det fortfarande saker att köpa för 10-20 miljoner, så 500.000 är bara småpengar.

EDIT: finns till och med för 150 miljoner, sååeeehh... http://gta.wikia.com/Properties_in_GTA_V

Coolt, hade ingen aning

Edit; verkar dock bara vara i storymode

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 93Clocker:

köp en dyr bil, problem solved.

Sno en bil. Varför betala när man kan få den gratis?
Jag snodde en Audi R8 (annat namn) sen trimma den satan. Blev skaplig acceleration hoho