Låna Samsung NX Mount System tele-objektiv?

Permalänk
Medlem

Låna Samsung NX Mount System tele-objektiv?

Hej!

Jag skulle vilja ha ett tele-objektiv över helgen, men har tyvärr inte råd att köpa ett själv.

Så jag undrar alltså om någon vänlig själ skulle kunna låna ut ett objektiv på 18- el. 50-200 som passar till tex Samsung NX300, NX1, NX3000 och NX30(den jag har) över en helg(20-22/2)?
Modell spelar ingen roll.

Det är bra om det finns i Stockholm, man vill inte skicka om man bara ska låna. Eventuellt kan jag ge en liten ersättning, ingen större dock då jag redan har lagt alla mina pengar på den här kameran...

Bryter denna tråd mot några regler kan mod ta bort den.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

Kolla om du kan hyra eller låna komplett kamera och objektiv istället.
Tror tyvärr NX är så ovanligt att du får svårt att hitta någon som går med på att låna ut objektiv.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?