Till synes JavaScript-fel, men problemet kvarstår, trots återställning till senast fungerande skick

Permalänk
Medlem

Till synes JavaScript-fel, men problemet kvarstår, trots återställning till senast fungerande skick

Hej!

Jag har sedan förra veckan, arbetat med en förbättrad variant av Mitt galleri. Jag förbättrar och förenklar galleriet allt eftersom, men nu har jag stött på ett hinder som jag till synes inte kan åtgärda. Problemet (som det ser ut att vara något JavaScript-fel) dök upp efter att jag hade lagt in ett histogram för fotografiet man tittar på. På min server funkar allt hur bra som helst, men inte på mitt-galleri.nu (men inte på min telefon - där funkar allt perfekt). Problemet kvarstår även om jag återställer filerna till det skick då webbsidan senast fungerade.

Jag har stirrat mig blint på alla möjliga lösningar, men jag har inte hittat någon lösning. Jag har till och med pratat med webbhotellet (Binero) om bland annat detta, och de förstår inte heller vad problemet kan vara. Nu vänder jag mig till er. Jag använder mig av CloudFlare som jag nu har valt "Development Mode" för Mitt galleri. Jag använder även ExpiresActive i .htaccess, men jag har kommenterat bort cachestödet för CSS- och JS-filer. Med andra ord är detta inte något cache-problem.

Kan ni möjligtvis komma på vad problemet kan vara, trots inga felmeddelanden på webbsidan?

Uppdatering
Jag la till följande rad ovanför hämtningen av javascript.js-filen, men inte ens den fungerar. Den här raden kommer att vara kvar tills problemet är löst.

<script type="text/javascript">$(document).ready(function() {alert(2);}</script>

Jag ser nu dock att något ändrar src och text/javascript i script-taggarna, till data-rocketsrc och text/rocketscript. Varför har jag ingen aning om, men jag antar att det är det som är problemet. Detta förekommer inte på min egna server.

Problemet är nu löst
Äntligen är skiten åtgärdad! Det var den idiotiska, förjävliga jävla Rocket Loader från CloudFlare, som jag hade satt till "Automatic" för några dagar sedan. Nu ska jag fortsätta optimera och förbättra Mitt galleri.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.