PS4 system software 2.00 preview:

Permalänk
Skrivet av ozo64:

Fanns 4-5 stycken igår iaf. Jag använder iofs US PSN.

Ja precis, det är det jag misstänker att det inte kommit teman till Svenska PSN än. Varför vet jag dock inte. Är väl ingen jättestor grej men skulle vara kul att testa så får väl hoppas att det dyker upp snart.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av rasmuslian:

Ja precis, det är det jag misstänker att det inte kommit teman till Svenska PSN än. Varför vet jag dock inte. Är väl ingen jättestor grej men skulle vara kul att testa så får väl hoppas att det dyker upp snart.

Ingen större förlust dock. Jag tog hem de som fanns och alla såg hemska ut så jag gick tillbaka till den vanliga fast i en annan färg.

Permalänk
Medlem

Ytterligare en bonus med uppdateringen: Du kan inte väcka den ifall du har satt den i standby-läge. Totalt awesome.

Permalänk
Skrivet av Pether:

Ytterligare en bonus med uppdateringen: Du kan inte väcka den ifall du har satt den i standby-läge. Totalt awesome.

Det är ju för att det numera heter Rest Mode, om du satt den i standby-läge så går det ju inte

Skrivet av ozo64:

Ingen större förlust dock. Jag tog hem de som fanns och alla såg hemska ut så jag gick tillbaka till den vanliga fast i en annan färg.

Kanske sant men man vill ju inte vara efter med saker de kommer med i uppdateringar bara för att man bor i Sverige.

Visa signatur
Permalänk

Nu finns teman på svenska PS Store i alla fall. Over and out.

Visa signatur