Unboxing "ZOTAC GeForce GTX 980 4GB AMP! Extreme"

Permalänk

Unboxing "ZOTAC GeForce GTX 980 4GB AMP! Extreme"

Klaga gärna på mina dåliga bilder och min fina kabeldragning (Y)

Unboxing "ZOTAC GeForce GTX 980 4GB AMP! Extreme"

Visa signatur

| Corsair Obsidian 500D RGB SE | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Fractal Design Ion+ Platinum 760W |
Intel Core i9 9900K @3.6 GHz | Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm | Corsair 16GB (4x8GB) DDR4 CL16 Vengeance @2666MHz | ASUS GeForce RTX 2080 ROG Strix OC ! Extreme | Samsung 970 EVO Plus (500GB M.2) | Samsung 860 EVO (2TB SSD) |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RavenSign:

Klaga gärna på mina dåliga bilder och min fina kabeldragning (Y)

[/url]

Suddiga bilder, ful kabeldragning (Y)

Skämt åsido, kortet ser maffigt ut. Störigt med pulserande ljud bara :S

Permalänk
Avstängd

Snyggt !
Läste att det var problem med det kortet.
Att volten var låst vid 1.212v..ganska illa med tanke på att det är ett
Kort som är byggt med fokus på just överklock.
Kommer säkerligen ett nytt bios. Tydligen har zotac stoppat alla leveranser av kortet då de måste fixa problemet.

Kan du ta kort när datorn är igång?

Permalänk
Skrivet av makn:

Snyggt !
Läste att det var problem med det kortet.
Att volten var låst vid 1.212v..ganska illa med tanke på att det är ett
Kort som är byggt med fokus på just överklock.
Kommer säkerligen ett nytt bios. Tydligen har zotac stoppat alla leveranser av kortet då de måste fixa problemet.

Kan du ta kort när datorn är igång?

Jo det verkar stämma vilken tur att jag inte är den överklockande typen

Visa signatur

| Corsair Obsidian 500D RGB SE | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Fractal Design Ion+ Platinum 760W |
Intel Core i9 9900K @3.6 GHz | Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm | Corsair 16GB (4x8GB) DDR4 CL16 Vengeance @2666MHz | ASUS GeForce RTX 2080 ROG Strix OC ! Extreme | Samsung 970 EVO Plus (500GB M.2) | Samsung 860 EVO (2TB SSD) |

Permalänk
Medlem

Skulle du kunna mäta hur "brett" kortet är, hur långt det sticker ut från PCI-E porter på moderkortet. Hittar inte det någonstans och skulle uppskatta det.

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Skrivet av pAcKiE:

Skulle du kunna mäta hur "brett" kortet är, hur långt det sticker ut från PCI-E porter på moderkortet. Hittar inte det någonstans och skulle uppskatta det.

12cm kanske nån extra mm

Visa signatur

| Corsair Obsidian 500D RGB SE | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Fractal Design Ion+ Platinum 760W |
Intel Core i9 9900K @3.6 GHz | Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm | Corsair 16GB (4x8GB) DDR4 CL16 Vengeance @2666MHz | ASUS GeForce RTX 2080 ROG Strix OC ! Extreme | Samsung 970 EVO Plus (500GB M.2) | Samsung 860 EVO (2TB SSD) |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RavenSign:

12cm kanske nån extra mm

Sweet, tack!

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.