Permalänk
Medlem

Bandwidth Controller 0.06 Beta

tänkte att det kan va nåt för alla som letat efter nåt program som kan begränsa bandbredden till olika datorer i nätverket.. jag behver inte men nån kanske vill testa.. e ju en tidig version verkar det som.. men kan e nåt att hålla ögonen på!!

http://fileforum.betanews.com/detail.php3?fid=1045636603

hoppas inte detta inlägget är onödigt.. men jag försöker bara hjälpa.. kanske borde ligga i program forumet.. men jag tog ett eget initiativ o lade det här. sett många inlägg om detta här..

Visa signatur

"I would compare CS to a friday night at a gay bath house. Lots of fags getting lucky."

Permalänk
Medlem

tackar för den!
har letat länge efter en sådan

Visa signatur

Speldator: Antec Sonata II| AMD64 4000+| 2 GB RAM| GeForce 7800GT | ASUS A8N-E|WD Raptor 74 GB 10k RPM | Syncmaster 19N 19" TFT
Server: Chieftech Matrix Fulltower| 1.2 Ghz AMD T-Bird | GeForce2 GTS| 768 MB RAM| 2.1 TB HD

Permalänk
Medlem

ohh! .. finfint!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

funkar den bra då? Ni som testat

/winmine

Visa signatur
Permalänk

Bra! Ska vi använda sen på lan
Är med och anordnar lan, Vi har sagt att det inte är tanka-filer-på-internet-lan men nog fan sitter det någon på DC och tankar skit ändå och drar ner hastigheten på internet!
Perfekt, tack för det!

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

äntligen! tusen tack

Visa signatur

yeye

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Bra! Ska vi använda sen på lan
Är med och anordnar lan, Vi har sagt att det inte är tanka-filer-på-internet-lan men nog fan sitter det någon på DC och tankar skit ändå och drar ner hastigheten på internet!
Perfekt, tack för det!

Så ni ska sänka bandbredden ännu lägre än vad den är nu ? Så att alla gamers får ännu mindre att skicka datan igenom.. -> klagande gamers
Tycker snarare ni ska sätta upp en brandvägg som blockar kazza, dc osv..

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?