Permalänk
Medlem

Nån som vill lira BF4?

Tjääna fan!
Jag och min kompis har spelat BF4 ett bra tag nu, men vi skulle vilja vara fler. Vi har inga höga krav, bara nån som vill chilla, snacka och spela.
Vi är båda runt level 100 men det är skit samma vilken level du är. Lura dig inte på leveln, vi är inte så skillade ändå

*Ha skype

*Vara trevlig

*Spela BF4 (inte dödsseriöst)

*Hyfsat aktiv

*Inga squeakers tack

Kontakta mig på skype (oolllee1) så svarar jag direkt

Visa signatur

Fractal Design R4 | Cooler Master V700 | I5 4670k 4.3 Ghz | CM Hyper 212 EVO | Gigabyte GA-Z87X-D3H | Ballistix sport 1600MHz 16GB | 2x120GB ssd RAID, | GTX 770 OC | Windows 10 | Steelseries Rival | Func KB-460 MX Blue | AOC i2367Fmx2 |
AOC g2460Pg |[/B]

Permalänk
Medlem

http://www.balderdash-gaming.com/

Kolla med domhär, vi kör bf4 då och då. Dom flesta är över 20 år så vi är väl rätt så mogna. Finns ts server. Kontakta mig så slänger jag över ipn

Permalänk
Medlem

Hur gamla är ni och vilka gamemodes kör ni mest? Jag letar också efter någon att spela med eftersom alla de jag känner gett upp spelet, även jag till viss del men ska ta upp det igen nu när dragons teeth kommer ut.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Hur gamla är ni och vilka gamemodes kör ni mest? Jag letar också efter någon att spela med eftersom alla de jag känner gett upp spelet, även jag till viss del men ska ta upp det igen nu när dragons teeth kommer ut.

Det blir mest conquest och rush för våran del, 15 år är vi båda!

Visa signatur

Fractal Design R4 | Cooler Master V700 | I5 4670k 4.3 Ghz | CM Hyper 212 EVO | Gigabyte GA-Z87X-D3H | Ballistix sport 1600MHz 16GB | 2x120GB ssd RAID, | GTX 770 OC | Windows 10 | Steelseries Rival | Func KB-460 MX Blue | AOC i2367Fmx2 |
AOC g2460Pg |[/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Hur gamla är ni och vilka gamemodes kör ni mest? Jag letar också efter någon att spela med eftersom alla de jag känner gett upp spelet, även jag till viss del men ska ta upp det igen nu när dragons teeth kommer ut.

Skicka gärna en vännförfrågan på skype!

Visa signatur

Fractal Design R4 | Cooler Master V700 | I5 4670k 4.3 Ghz | CM Hyper 212 EVO | Gigabyte GA-Z87X-D3H | Ballistix sport 1600MHz 16GB | 2x120GB ssd RAID, | GTX 770 OC | Windows 10 | Steelseries Rival | Func KB-460 MX Blue | AOC i2367Fmx2 |
AOC g2460Pg |[/B]

Permalänk
Medlem

Skype: Thestar191
Battlelog: Thestar19

Spelar en del nu då det är sommarlov och inget sommarjobb...

Visa signatur

Mobo Asus X99-Deluxe CPU Xeon E5-2670 v3 Kylning Corsair H80i
RAM Crucial 48GB GPU MSI GTX 1080 ARMOR 8G
Lagring LSI 9361 RAID 0 med 4x Sandisk Ultra II 480Gb
Skärmar Dell U3415W + LG 34UM65 & Level1Techs KVM.
Övrigt IBM Model M 1989, Logitech MX Master 2S, Modmic Wireless, HD800

Permalänk

Battlelog: MrSprawler
Lägg gärna till mig, spelar gärna

Permalänk
Medlem

Tjena, är admin för Battlefield klanen Quantum Satis. Vi brukar ha medlemmar online varenda dag och det alltid kul med lite fler medlemmar! Vi har egen server och använder mumble för att snacka.

Lämnar en länk till vår hemsida om ni är sugna: http://quantum-satis.enjin.com/home

Kan lägga till mig på Battlelog om det är nåt ni undrar över Soldier: Glasssko

Permalänk
Medlem

Hej

Vi är ett gäng gubbar mellan 18-50 år som spelar ganska mycket BF.
Sitter på Ts3 server o tjatar samt spelar .
¨
Vi har ingen server eftersom det finns så många o det e svårt o få igång ngn .

Skillen struntar vi i för vi spelar för att ha skoj samt "träffas" på nätet.

Hemsida: www.amnesia-clan.se

Ts3 : srv02.amnesia-clan.se