Radeon Gold Reward, vilka?

Permalänk
Medlem

Radeon Gold Reward, vilka?

Tjenare,

Har en Radeon Gold Reward nyckel men vet inte riktigt vilka 3 av de spelen som är värda att skaffa. Det gäller:

-Thief (nyaste)
-Sleeping Dogs
-Hitman: Absolution
-Deus Ex: Human Evolution
-Dirt 3

Vad skulle ni valt?

(Dessutom om någon annan har problem med att få sin BF4-nyckel ifrån http://www.amd4u.com/getbattlefield4/ ?
Står bara att min nyckel är: "Currently Not Available", men de tog min kod så nu får jag väl bara vänta.)

Visa signatur

Asus Z87-A | Intel Core i5 4670k | Gigabyte GTX 770 OC | Corsair Vengeance 2x4GB | Samsung Evo 250GB | WD Blue 1TB | Corsair RM650 | Fractal Design R4 | Dell P2414H | Fujitsu P23T-6 Thor | SteelSeries Rival |
Microsoft Sidewinder X4 | QPAD FX 90 Mousepad | Creative Sound Blaster X-Fi | Sony 2x100W | Technics SB-CS6

Permalänk
Skrivet av Fltoig:

Tjenare,

Har en Radeon Gold Reward nyckel men vet inte riktigt vilka 3 av de spelen som är värda att skaffa. Det gäller:

-Thief (nyaste)
-Sleeping Dogs
-Hitman: Absolution
-Deus Ex: Human Evolution
-Dirt 3

Vad skulle ni valt?

(Dessutom om någon annan har problem med att få sin BF4-nyckel ifrån http://www.amd4u.com/getbattlefield4/ ?
Står bara att min nyckel är: "Currently Not Available", men de tog min kod så nu får jag väl bara vänta.)

Thief var inte jätte roligt men det är kul å see Mantle prestera lite

Hitman var skit kul men sleeping dogs har ju också fått bra betyg. Deus ex har jag aldrig pallat å Dirt 3 är ju gammalt som gatan :3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldhissla:

Thief var inte jätte roligt men det är kul å see Mantle prestera lite

Hitman var skit kul men sleeping dogs har ju också fått bra betyg. Deus ex har jag aldrig pallat å Dirt 3 är ju gammalt som gatan :3

Såå, Hitman blir det. Deus Ex verkar fått bra betyg, så det blir det nog också. Frågan är vad mer, är inte så sugen på sleeping dogs egentligen men om det är ett bra spel så

Visa signatur

Asus Z87-A | Intel Core i5 4670k | Gigabyte GTX 770 OC | Corsair Vengeance 2x4GB | Samsung Evo 250GB | WD Blue 1TB | Corsair RM650 | Fractal Design R4 | Dell P2414H | Fujitsu P23T-6 Thor | SteelSeries Rival |
Microsoft Sidewinder X4 | QPAD FX 90 Mousepad | Creative Sound Blaster X-Fi | Sony 2x100W | Technics SB-CS6

Permalänk
Medlem

Dues ex: Human revolution är helt klart det bästa spelet på den listan enligt mig. En värdig prequel på Dues Ex.
Sedan så ska ju Theif vara ett ok spel, inte skitbra, men heller inte dåligt (vad jag har hört, inte spelat det själv än)

resterande spel har jag spelat, men tycker inget av dom står ut. Dom är ok, inte så mycket mer imo.

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |