Bilder på ditt senaste inköp (2014)

Permalänk
Medlem
Skrivet av liorcifer:

Fick bli ett nytt tangentbord och även mitt första mekaniska på väldigt länge.

http://i.imgur.com/hSJOmHF.jpg

Det kommer du säkert bli nöjd med, mitt är super bra, inga problem hitintills, förutom att det blir svårt att skriva avslappnat.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Kom med posten i dag. En stycke pocket.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Ett stycke NAS med 16TB lagring

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Skrivet av bAkewelle:

Det kommer du säkert bli nöjd med, mitt är super bra, inga problem hitintills, förutom att det blir svårt att skriva avslappnat.

Är väldigt nöjd hittills, var lite högt kan jag tycka speciellt eftersom det inte är något inbyggt handledsstöd men det löste jag genom att beställa deras handledsstöd så när det kommer hem ska väl allt vara frid och fröjd. Testade lite för skojs skull med det där spelet när man ska skriva alfabetet och sänkte min tid från 7,1-2 sek nånting med ett razer tarantula till 5,43 sek med ducky :). Tveksamt om allt var tangentbordets förtjänst men behövde inte försöka så många gånger för att sänka tiden.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Entusiast

* Philips Fidelio X1
* Corsair Vengeance K65
* SteelSeries Rival

Behövde byta ut lite prylar efter missöde, kommer sakna min WASDv2 men ska bli intressant å se hur dessa lurar står sig emot gamla Sennheiser HD598.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Meantek:

Jag tyckte tröjan var schysst tills Axl Rose kom in i bilden och förstörde den för all framtid, för min del.

Vad har han med det att göra. Så om du har köpt en jacka och helt plötsligt ser du någon du inte gillar på tv bära den jackan så använder du den inte mer?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Föredetting
Skrivet av Lakanman:

Vad har han med det att göra. Så om du har köpt en jacka och helt plötsligt ser du någon du inte gillar på tv bära den jackan så använder du den inte mer?

Det finns få människor som är lika talanglösa, överskattade och äckliga som den fjanten. Jag skulle aldrig någonsin spendera pengar på något som kan associeras med en människa som honom.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Skrivet av Meantek:

Det finns få människor som är lika talanglösa, överskattade och äckliga som den fjanten. Jag skulle aldrig någonsin spendera pengar på något som kan associeras med en människa som honom.

Talanglös är det väl väldigt dumt att säga att han är, särskilt eftersom han är rankad som 64/100 på rolling stone's-listan. Eller har du något att tillägga till experterna som de kanske missat? Överskattad? Säg det till hans beundrare som inbringat honom 150 miljoner dollar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tompa1122:

Talanglös är det väl väldigt dumt att säga att han är, särskilt eftersom han är rankad som 64/100 på rolling stone's-listan. Eller har du något att tillägga till experterna som de kanske missat? Överskattad? Säg det till hans beundrare som inbringat honom 150 miljoner dollar.

Axl Rose hade en gång i tiden en grym pipa och levererade riktigt bra, men det är över 20 år sedan nu. Numera är han bara dryg och har som standard att alltid börja sina spelningar minst 30 minuter efter utsatt tid och inte ber han om ursäkt för det. Nja en instabil stackare är vad han är!

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Spelet är nytt, inplastat.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Meantek:

Det finns få människor som är lika talanglösa, överskattade och äckliga som den fjanten. Jag skulle aldrig någonsin spendera pengar på något som kan associeras med en människa som honom.

Snacka om arg på Axl =D. Man blir ju nyfiken vad som har hänt för att du fött detta hat just mot honom.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

En mekanisk klocka. Köpt på Ebay för hutlösa 75 kr.
Har verkligen ingen större tro att den kommer fungera speciellt länge. Ska iofs inte användas i någon större utsträckning, köpte den mest for the lulz.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

Lite boosters och sleeves.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av THEBADGUY:

En mekanisk klocka. Köpt på Ebay för hutlösa 75 kr.
Har verkligen ingen större tro att den kommer fungera speciellt länge. Ska iofs inte användas i någon större utsträckning, köpte den mest for the lulz.
http://i.imgur.com/wUQQpul.jpg

Klockan din går fel, hon är 22:35 just nu och den visar strax efter 18.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Entusiast

Tänkte bara köpa lite bläck för jag fick ett på tok mörkt och tråkigt bläck när jag beställde från eBay för ett tag sedan. Fick ett tips om npiab.se som säljer billigt bläck från Sverige och slog till på ett par flaskor. Tyvärr plastflaskor och inte glas men de är nästan gratis så det inte så konstigt. Råkade bli en penna till också för den kostade typ 20 kr. Syns inte men det är två olika nyanser av blått och en röd. Kunde inte bestämma mig om jag skulle välja Sapphire Blue eller Sargasso Sea så fick bli båda. Nu väntar jag bara på mina adaptrar från eBay så kan jag börja skriva med min favoritpenna igen.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

det blev lite saker från aquatuning till ett nytt projekt.

Phobya LED-Flexlight
Alphacool Reservoir Clip
ModRight Xtreme Anti-Static Mod-Mat
Mayhems Pre-Mix X1 Blood Red
Phobya skruv UNC 6-32 x 5
lite skruvar i black nickel
Phobya Balancer 250 svart nickel
Noiseblåser NB-BlackSilentPRO PL-P

Permalänk
Medlem

Äntligen har jag hittat en sidewinder x8, har snart gått två år sedan min senaste gick sönder och har saknat den sen dess.

Permalänk
Medlem

Ännu en T-shirt.

Permalänk
Medlem

Ny mus att testa

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Blev en ny skärm

Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Skrivet av keyser:

Haha den var riktigt grym den tröjan!

Permalänk
Snusfri

Nokia Lumia 1520 Svart, förbannat underbar telefon, skärmen är mycket trevlig, likaså kameran.
WP8.1 är mycket rappt och trevligt men rätt så ovant när man kommer från android.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Det blev en tripp till England och det trillade ner lite saker i kofferten, Både hårdvara & mjukvara

Blue Snowball USB Microphone

Paco Rabanne 1 million. Luktar fenomenalt gott

Skullcandy Hörlura Hesh V1

2 par Vans

Köpte också en Samsung Galaxy S5 (Vit) för ett tag sedan men den orkar jag inte lägga upp
Förlåt att bilderna blir enorma vet inte hur jag ska fixa det :/

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Det blev en mugg och några klistermärken som fick följa med hem.

Med dubbelsidigt tryck.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av barf:

Shit, snacka om tunna kanter!
Nu blev jag sugen på att byta ut mina 2x ultrasharp 24or till dom där..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ännu en lite udda utgåva, den franska filmen Kamikaze, importerad från Japan.

Nu måste jag bara se om jag kan fixa text på något vis då mina språkkunskaper inom franska och japanska är minst sagt bristande.

Permalänk
Medlem

Vance & Hines Classic II till min Intruder.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Köpte hem ett 3g HSPA+ modem . Och ett micro sim kort adapter.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

En mekanisk klocka. Köpt på Ebay för hutlösa 75 kr.
Har verkligen ingen större tro att den kommer fungera speciellt länge. Ska iofs inte användas i någon större utsträckning, köpte den mest for the lulz.
http://i.imgur.com/wUQQpul.jpg

Den var ju snygg. Sen hur länge den tickar och går, se det som en bonus för dom 75 kr som du fick ge för den.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10