Rising storm, värt att köpa på steamrean?

Permalänk
Medlem

Rising storm, värt att köpa på steamrean?

Hur är det med servrar och spelare i norra delen av europa?

Permalänk
Skrivet av Semjonov:

Hur är det med servrar och spelare i norra delen av europa?

Red Orchestra/Rising Storm är båda riktigt bra spel. Servrarna är inte alltid fulla men det är alltid minst hälften inne på det mesta servrar. För priset tycker jag att det är en riktigt bra deal för någon som är ute efter lite mer avancerade shooters. Det är inget spel för den som förväntar sig Call Of Duty gameplay, utan är mer en simulator shooter.

Visa signatur

Define C, GTX 1070, R5 1600, ROG STRIX B350-F, AX860
Logitech G533, Logitech G502, QPAD MK 80

Samsung Galaxy S8 Plus, Synology DS218+ 8TB, AKRACING GaMiNGl33t-stol, Lenovo Yoga 710

Permalänk
Medlem

Aldrig haft problem att hitta server med folk, brukar finnas några tusen som spelar. Köpte för full pris, ångrar mig inte. Tar lite tid att sätta sig in i det, speciellt om man spelar på servrar med realism.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Rising Storm är ett av de bättre FPS-spelen utan tvekan, roligaste är att köra Realism mode då är det minsann inget run and gun där gäller det verkligen att tänka igenom allt du gör.
Tyvärr verkar det lite övergivet just nu, sista veckorna jag skullat spela har det varit svårt att hitta servrar med spelare, kanske bara jag som haft dålig timing.

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av snusker:

Rising Storm är ett av de bättre FPS-spelen utan tvekan, roligaste är att köra Realism mode då är det minsann inget run and gun där gäller det verkligen att tänka igenom allt du gör.
Tyvärr verkar det lite övergivet just nu, sista veckorna jag skullat spela har det varit svårt att hitta servrar med spelare, kanske bara jag som haft dålig timing.

Alltså ibland undrar man vilka spel ni kör http://www.gametracker.com/search/ro2/?sort=c_numplayers&orde...

Min server har varit full nu 5 dagar i rad så inte ens jag själv har kunnat komma in på den.

Btw Risingstom blev årets shooter spel av PC gamers

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Alltså ibland undrar man vilka spel ni kör http://www.gametracker.com/search/ro2/?sort=c_numplayers&orde...

Min server har varit full nu 5 dagar i rad så inte ens jag själv har kunnat komma in på den.

Btw Risingstom blev årets shooter spel av PC gamers

Ja det är oneklingen väldigt konstigt, jag får i stort sett alltid upp en server med mycket folk (aldrig full), resten är mellan 2-6 personer inne på.
Då har jag mitt filter så jag gömmer tomma och password protected servrar, samt att det bara ska visa realism servrar.