MSI GeForce GTX 780 3GB OC TwinFrozr inkl BF4. Är det BF på skiva eller download?

Permalänk
Medlem

MSI GeForce GTX 780 3GB OC TwinFrozr inkl BF4. Är det BF på skiva eller download?

Hej!

Ska beställa ny dator med ett MSI GeForce GTX 780 3GB OC TwinFrozr. Battlefield ingår med grafikkortet. Ligger det på skiva eller som download? Funderar nämligen på att skippa dvd-läsaren

Använde läsaren en gång på min förra pc...

Visa signatur

Xbox Series X | Acer Nitro XV272UV | Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed Yellow Switch | Razer DeathAdder V2 Pro HyperSpeed | Turtle Beach Stealth 600X GEN2 | Mitt galleri här på Sweclockers

Permalänk
Medlem

Även om det vore skiva kan du knappa in produktnyckeln o ladda ner via origin iallafall

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Micke_JKUR:

Hej!

Ska beställa ny dator med ett MSI GeForce GTX 780 3GB OC TwinFrozr. Battlefield ingår med grafikkortet. Ligger det på skiva eller som download? Funderar nämligen på att skippa dvd-läsaren

Använde läsaren en gång på min förra pc...

det ligger som pcdownload ... tror till och med att de står !!

Visa signatur

Datorer: i7 4930k med dubbla 780 dubbla 250gb ssd diskar. 32gb

Jag har Asberger så dryga svar/medelanden kan leda till missförstånd från min sida så unvik dryga svar då det nu kan missuppfattas fel från från min sida.

Permalänk
Medlem

Ok! Tack för svar

Visa signatur

Xbox Series X | Acer Nitro XV272UV | Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed Yellow Switch | Razer DeathAdder V2 Pro HyperSpeed | Turtle Beach Stealth 600X GEN2 | Mitt galleri här på Sweclockers