PS4-designen, vad tycker du?

Permalänk
Medlem

Hur kan ni tycka att Xbox one är någorlunda lik Playstation 4.. blinda människor.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4. Moderkort: MSI Z77A G43 Gaming. CPU: Intel Core i5 3570K. Ram: Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz. Grafikkort: Gainward GeForce GTX 770 2GB. Hårddiskar: 2x Samsung 830 128gb. Samsung HD103SJ 1TB. Nätagg: Be-Quiet Pure Power L8 630 W.

Permalänk

Tväre blir det en XBone för mig
Bara för handkotrollen:)
Om det skulle funka att fixa på något sätt att kontrollen funkar på ps4 men det tror jag tyvärr inte då blir det en ps4 för mig då

Visa signatur

Intel core i7 4770k 4.4ghz|Msi 780 Lightning bios (skyn3t)|Msi Mpower Z87|16Gb,kingston hyperX predator,2400 MhZ| windows 8.1 Pro|H100 crosshair|Cooler Master HAF X|Antec High Current Gamer 900W 80+Bronze|smartPhone Lg g2 32Gb
Headset| logitech g430

Permalänk
Medlem

Den gör sitt jobb, den är icke-ful.

Permalänk
Medlem

Den är ju inte ful, älskar den blåa linjen på toppen. Men Original PS3 är ju waaaaayyyy snyggare!

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk

PS one är snyggast! Xbox one är fulast!

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Inlägg som började bli en aning otrevliga borttagna.

Permalänk

Den har drag av eller liknar något Bang & Olufsen skulle kunna gjort på 80 eller 90 - talet. Varken snygg eller ful i mina ögon. Handkontrollen ser dock fortfarande ut att vara samma katastrof som tidigare år.

Nu väntar vi bara på oktoberfesten

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem

Tycker den är snyggful beroende vilken vinkel man ser den ifrån. Hoppas bara att den är tyst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krilliz:

Tycker den är snyggful beroende vilken vinkel man ser den ifrån. Hoppas bara att den är tyst.

Ja, hoppas verkligen att den är tyst. Tyckte mitt PS3 lät som ett jumbojet innan jag sålde det, hade klassiska PS3, inte slim el liknande.

Jag vill verkligen tro att den nya handkontrollen är bra från det ena till det andra. En sak jag har stört mig på med Sony tidigare är alla designmissar de gjort med handkontrollerna, ser man till bilderna så ser det ut att vara åtgärdat det jag tänkte på;
* Förlängd R2- och L2-knapp
* Någon form av gummerad undersida av kontrollen som gör långa och något handsvettiga sessioner enklare att hantera
* Samt fördjupningen i analogspakarna, så fingrarna inte glider av.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

Du gillar xbox kontroller bättre (Antar att du menar Xbox 360) men du pratar om dom nya konsollerna, det får det att låta som att du har känt på xbox one sin nya kontroll samt Ps4 sin,

"One" question HOW?

Jag gillar att ''sticksen'' inte är brevid varandra som på PS4..Den nya Xbox kontrollern är ju nästan lika som 360n.

Visa signatur

Båtbyggare med mera.