Mining Rigs Tråden (Bilder)

Permalänk
Medlem
Skrivet av surrelito:

Nu är den klar 😎 STORT tack till @nzt här på forumet för hjälpen att koppla ihop allting, det sparade mig antagligen många dagar.

Har knappt ändrat någonting i config förutom rattat lite i Afterburner.

Win 10
Cast xmr 1.0.0
Vega 64
Adrenaline drivers 18.5.1
11700 hs, ligger väldigt stabilt just nu får se om det håller.
Temp mellan 58-65C

http://imgur.com/gallery/kkRTIMg

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av surrelito:

@Eth-Dec: Javisst den tuggar på ordentligt fortfarande! Har sett att vissa får runt 2050 per kort men för tillfället vill jag inte röra nånting eftersom det funkar så bra och stabilt. Gör jag rätt som nöjer mig?

Blev riktigt bra. Ett nöje.

Svar på din fråga om du ska nöja dig.
Förmodligen kommer du efter ett tag bli väldigt sugen på att pilla lite med alla inställningar.
Men för tillfället så hade jag nog nöjt mig och låtit den rulla på bara.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nzt:

Blev riktigt bra. Ett nöje.

Svar på din fråga om du ska nöja dig.
Förmodligen kommer du efter ett tag bli väldigt sugen på att pilla lite med alla inställningar.
Men för tillfället så hade jag nog nöjt mig och låtit den rulla på bara.

Vad kostar bygget?

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Vad kostar bygget?

Vet faktiskt inte.
@surrelito får nog svara på det.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk

Hej behöver lite hjälp.

Hej är det någon som vet om man ska mina alltså är det bara så att du kan ha det igång och sen bara chasha in och betala elräkning eller vart kommer alla pengarna ifrån? samt undrar jag om det är nån skatt i det hela. Tacksam för svar

Permalänk

Jag tänker mig bygga ETH-mining rig för hemma bruk.
*20 000sek budget
*hemmabruk, dvs. gärna relativt tyst
*Endast interesserad av ETH

Vad skulle ni rekomendera för set-up får ett sådant bygge?

Permalänk
Medlem
Skrivet av saulhudson:

Jag tänker mig bygga ETH-mining rig för hemma bruk.
*20 000sek budget
*hemmabruk, dvs. gärna relativt tyst
*Endast interesserad av ETH

Vad skulle ni rekomendera för set-up får ett sådant bygge?

Du skulle kunna få 3 x gtx1070

Sen behöver du ett moderkort som tar tre grafikkort (så slipper du fippla med risers). Duger väl i princip med vad som helst, har du ett gammalt så kan du ta det, sen en strömsnål cpu, gärna underklockad.

(har hört att vissa har haft problem med UEFI moderkort och nyare grafikkort, har dock inte hört om problem med äldre moderkort som bara klarar MBR)

Stabilt nätverk med inte alltför hög ping.

Ett tyst kragg, tex seasonic focus 650W eller större, guld eller bättre. (tystare med bättre verkningsgrad)

Sen, kör du linux så räcker det väl med 1 GB minne, Windows vill väl ha min 4.
SSD eller HDD spelar ingen roll för prestanda, med SSD är ju tystare.

En planka att sätta allt på + lite fläktar.
Alternativet är ett större chassi, men köra öppet lär bli tystare.

Du lär får en 85-90 MH/s och kommer dra runt 400W. Break-even enligt whattomine runt 2 år.

Permalänk
Medlem

@saulhudson: Varför bara eth? Du skulle köra på Vega istället som är monster på cryptonight-algoritmen, så växlar du till eth på någon sida om det är vad du vill ha. Finns Vega 56 för under 6k att köpa just nu, flasha denna till Vega 64 bios så har du ca 1950H/s med cryptonight

Skrivet av SAFA:

Du skulle kunna få 3 x gtx1070

Sen behöver du ett moderkort som tar tre grafikkort (så slipper du fippla med risers). Duger väl i princip med vad som helst, har du ett gammalt så kan du ta det, sen en strömsnål cpu, gärna underklockad.

(har hört att vissa har haft problem med UEFI moderkort och nyare grafikkort, har dock inte hört om problem med äldre moderkort som bara klarar MBR)

Stabilt nätverk med inte alltför hög ping.

Ett tyst kragg, tex seasonic focus 650W eller större, guld eller bättre. (tystare med bättre verkningsgrad)

Sen, kör du linux så räcker det väl med 1 GB minne, Windows vill väl ha min 4.
SSD eller HDD spelar ingen roll för prestanda, med SSD är ju tystare.

En planka att sätta allt på + lite fläktar.
Alternativet är ett större chassi, men köra öppet lär bli tystare.

Du lär får en 85-90 MH/s och kommer dra runt 400W. Break-even enligt whattomine runt 2 år.

Varför 1070s och inte Vega? Har en rigg med 2x 1070 1x1070 Ti som endast är marginellt lönsammare än mitt Vegakort. Istället för 3 1070s kan han ju köpa 2x Vega 56, kanske till och med 3 om man sträcker på budgeten lite.

Med whattomine kommer man inte hitta de lönsammaste valutorna att majna.

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Corsair K70, Logitech Pro X Superlight, Asus MG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaic:

Varför 1070s och inte Vega? Har en rigg med 2x 1070 1x1070 Ti som endast är marginellt lönsammare än mitt Vegakort. Istället för 3 1070s kan han ju köpa 2x Vega 56, kanske till och med 3 om man sträcker på budgeten lite.

Med whattomine kommer man inte hitta de lönsammaste valutorna att majna.

Har inte kört vega, så har ingen erfarenhet av dessa men tittar man på t.ex.:

http://www.legitreviews.com/amd-radeon-rx-vega-64-vega-56-eth...

Så är det ju ingen större skillnad för ETH vilket var det TS frågade om.
Vad har du för hashrate för ETH på ditt Vega?

Har däremot provat RX570.
Med 2 RX570 fick jag 0.13 Mh/s/W och med 2 GTX1060 blev det 0.14 Mh/s/W i samma rigg.

Då fick jag ut 21Mh/s på ett 1060 vid 90W medan ett 1070 gav runt 29 Mh/s vid 100W.

Permalänk
Medlem

@SAFA: Får ca 44MH/s om jag majnar ETH med Vega, men ser ingen poäng med det då Cryptonight är betydligt strömsnålare och lönsammare. Har 3x 580s och 2x 570s i en rigg där 570 gör ca 31MH/s och 580s gör 32-32,2MH/s. När jag hade 2x580s & 2x570s drog systemet exakt 500W från väggen.

Mina 1070s får ca 32-33MH/s vid ~120W per kort

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Corsair K70, Logitech Pro X Superlight, Asus MG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaic:

@SAFA: Får ca 44MH/s om jag majnar ETH med Vega, men ser ingen poäng med det då Cryptonight är betydligt strömsnålare och lönsammare. Har 3x 580s och 2x 570s i en rigg där 570 gör ca 31MH/s och 580s gör 32-32,2MH/s. När jag hade 2x580s & 2x570s drog systemet exakt 500W från väggen.

Mina 1070s får ca 32-33MH/s vid ~120W per kort

Det blir drygt 0.25 Mh/s/W vilket är riktigt bra. Fick aldrig mina 570 gå stabilt vid 30Mh/s, så fick klocka ned dem. Men även med dessa siffror så närmar sig break-even 1.5 år för ETH.

Permalänk
Skrivet av Zaic:

@saulhudson: Varför bara eth? Du skulle köra på Vega istället som är monster på cryptonight-algoritmen, så växlar du till eth på någon sida om det är vad du vill ha. Finns Vega 56 för under 6k att köpa just nu, flasha denna till Vega 64 bios så har du ca 1950H/s med cryptonight

Varför 1070s och inte Vega? Har en rigg med 2x 1070 1x1070 Ti som endast är marginellt lönsammare än mitt Vegakort. Istället för 3 1070s kan han ju köpa 2x Vega 56, kanske till och med 3 om man sträcker på budgeten lite.

Med whattomine kommer man inte hitta de lönsammaste valutorna att majna.

Hmm jag såg också 56orna för under 6k blev rätt sugen. Hade tänkt utöka med vega 64 men vad man läser är inte 56orna mkt sämre.

Permalänk
Skrivet av Zaic:

@SAFA: Får ca 44MH/s om jag majnar ETH med Vega, men ser ingen poäng med det då Cryptonight är betydligt strömsnålare och lönsammare. Har 3x 580s och 2x 570s i en rigg där 570 gör ca 31MH/s och 580s gör 32-32,2MH/s. När jag hade 2x580s & 2x570s drog systemet exakt 500W från väggen.

Mina 1070s får ca 32-33MH/s vid ~120W per kort

Bra siffror där.
Finns det nån anleding till att du blandar Vega och 1070 kort och inte kör med bara en av dem?

Permalänk
Medlem

@saulhudson: Vega-kortet har jag som spelkort i min dator. Majnar med den när jag inte spelar dock.

Nvidiakorten är i riggen som jag skaffade mig i januari/februari

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Corsair K70, Logitech Pro X Superlight, Asus MG279Q

Permalänk
Skrivet av Zaic:

@saulhudson: Vega-kortet har jag som spelkort i min dator. Majnar med den när jag inte spelar dock.

Nvidiakorten är i riggen som jag skaffade mig i januari/februari

Alright då förstår jag

Om man skulle lägga till "expanderbarhet" som requirement för min rigg och utöka budgeten till 30-40k(min flickvän vill nu vara med på bygget ) skulle ni rekomendera ett fläskigare moderkort samt köra med så många Vega som jag nu har råd med, eller annat alternativ?

Permalänk
Medlem

@saulhudson: Det finns ju miningmoderkort som denna som ger dig möjligheten att ha väldigt många kort på ett och samma system. Värt att tänka på dock är att ju fler kort du har desto större är sannolikheten att du stöter på strul pga instabilitet, seghet etc. Du kommer även behöva koppla samman 2-3 nätaggregat för att få tillräckligt med strömförsörjning för alla korten.

Själv hade jag rekommenderat att hålla sig till 4-6 kort per rigg om man inte har väldigt bra koll på vad man gör.
En bas skulle kunna vara:
Billig ~120GB SSD som denna
Något relativt billigt moderkort med många PCIe-anslutningar som denna (själv har jag Asus Prime 370-P och i3 8100)
Det räcker egentligen med 4GB minne i de flesta fall, men jag körde på 8GB då det kändes lite tryggare och kostade endast lite till. Kör på billigaste möjliga DDR4.
En billig CPU. Vill du ha många kort kan det vara värt att välja en lite kraftigare CPU.
Ett kraftigt nätaggregat t.ex. HX1200. Med detta nätaggregat kan du köra 4 Vega på (sedan tar kablarna slut). Borde bli runt 670-750W

Sedan behöver du risers, dessa kan du köpa från ebay för ~50kr styck. Köp många på en gång så slipper du betala importkostnad på flera beställningar. T.ex. denna
Kan även vara bra idé att köpa några adaptrar för att koppla samman 2 nätaggregat ifall du planerar att göra det i framtiden, t.ex. denna

Efter detta är det väl bara att fixa en ställning till allt och köpa så många kort man har råd med

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Corsair K70, Logitech Pro X Superlight, Asus MG279Q

Permalänk
Skrivet av Zaic:

@saulhudson: Det finns ju miningmoderkort som denna som ger dig möjligheten att ha väldigt många kort på ett och samma system. Värt att tänka på dock är att ju fler kort du har desto större är sannolikheten att du stöter på strul pga instabilitet, seghet etc. Du kommer även behöva koppla samman 2-3 nätaggregat för att få tillräckligt med strömförsörjning för alla korten.

Själv hade jag rekommenderat att hålla sig till 4-6 kort per rigg om man inte har väldigt bra koll på vad man gör.
En bas skulle kunna vara:
Billig ~120GB SSD som denna
Något relativt billigt moderkort med många PCIe-anslutningar som denna (själv har jag Asus Prime 370-P och i3 8100)
Det räcker egentligen med 4GB minne i de flesta fall, men jag körde på 8GB då det kändes lite tryggare och kostade endast lite till. Kör på billigaste möjliga DDR4.
En billig CPU. Vill du ha många kort kan det vara värt att välja en lite kraftigare CPU.
Ett kraftigt nätaggregat t.ex. HX1200. Med detta nätaggregat kan du köra 4 Vega på (sedan tar kablarna slut). Borde bli runt 670-750W

Sedan behöver du risers, dessa kan du köpa från ebay för ~50kr styck. Köp många på en gång så slipper du betala importkostnad på flera beställningar. T.ex. denna
Kan även vara bra idé att köpa några adaptrar för att koppla samman 2 nätaggregat ifall du planerar att göra det i framtiden, t.ex. denna

Efter detta är det väl bara att fixa en ställning till allt och köpa så många kort man har råd med

Stort tack för tips!
Om jag då börjar en inköpslista:
SSD 400kr denna
Moderkort 750kr (1000kr Asus Prime 370-P) denna
Processor 590kr CPU
Nätagg 2200kr HX1200
Raisers 10st 420kr denna
Nätag adapter 20kr denna
Ställning/chassi 1000kr
Totalt exkl. grafikkort: 5630 kr

Permalänk
Medlem

@saulhudson: Ja något sådant, + RAM. Se till att välja rätt riser som har 6 pin kontakt + Molex-kontakt för strömförsörjning (använd INTE SATA för detta, brandfara).

Ställningen behöver inte vara något fancy, denna skohylla från Jysk har fungerat bra. Skruvade bara på nån planka för att det skulle passa för ändamålet.

Glöm inte fraktfritt för sweclockers hos inet

Edit: en energimätare kan komma väl till användning också

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Corsair K70, Logitech Pro X Superlight, Asus MG279Q

Permalänk
Skrivet av Zaic:

@saulhudson: Ja något sådant, + RAM. Se till att välja rätt riser som har 6 pin kontakt + Molex-kontakt för strömförsörjning (använd INTE SATA för detta, brandfara).

Ställningen behöver inte vara något fancy, denna skohylla från Jysk har fungerat bra. Skruvade bara på nån planka för att det skulle passa för ändamålet.

Glöm inte fraktfritt för sweclockers hos inet

Edit: en energimätare kan komma väl till användning också

Finns nått desktop chassi för <1000kr som rymmer en 6-kortsrig?

Permalänk
Medlem

@saulhudson: Har faktiskt ingen aning

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Corsair K70, Logitech Pro X Superlight, Asus MG279Q

Permalänk
Skrivet av saulhudson:

Finns nått desktop chassi för <1000kr som rymmer en 6-kortsrig?

Det finns på e-bay och andra siter om du bara söker på mining+chassi. Amazon kanske har också. De ser rätt fina ut, men ofta fungerar nog en skohylla/diskställ och någon extra stång bra

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk
Skrivet av twoface76:

Det finns på e-bay och andra siter om du bara söker på mining+chassi. Amazon kanske har också. De ser rätt fina ut, men ofta fungerar nog en skohylla/diskställ och någon extra stång bra

Har sett mindre serverburkar som verkar lämpliga.
Lär vara bra för damm och ljud, frågan är om det blir för varmt.

Har en gamal coolermaster 200mm fläkt som ligger och skräpar, blir någ att bygga egen låda och sätta dit 200mm fläkten med dammskydd

Permalänk
Medlem

Tycker här är dåligt med bilder i bildtråden ;-P

Permalänk

finns det någon som majnar med AB eller enskilld firma?

Tänker på fördelarna med inköp momsfritt mot skatt på vinst

Permalänk
Medlem
Skrivet av saulhudson:

finns det någon som majnar med AB eller enskilld firma?

Tänker på fördelarna med inköp momsfritt mot skatt på vinst

Som jag förstått saken finns det ingen momsintäkt på mininginkomster så därför har du ingen moms att kvitta mot om du köper prylar i bolaget (om bolaget inte har andra typer av inkomster). Kanske finnas andra anledningar men momsen är alltså ingen anledning.

Permalänk

första paketet anlänt

Nu har första paketet anlänt

Nu väntar jag bara på raisers och beställer gfx-korten denna månad. tänker köra 6x Vega 56
Hade även tänk att bygga in riggen så ljudet dämpas lite och för att skärma för damm.
Har beställt en skohylla som bilden nedan. Tänker ta hål i plasten upptill och sätta en 200mm fläkt för frånluft, så får den öppna botten stå för passiv tilluft.

Stort tack till @Zaic för hjälp med tips för inköp!

Permalänk
Medlem

@saulhudson: Snyggt! Är dock osäker på om det nätagget räcker för 6x Vega. Kablarna kommer inte räcka (2x8Pin per Vega, nätagg har 8x totalt) och du lär hamna i närheten av 1000W i strömförbrukning.
4 ska den klara av, vill du ha fler kort behöver du köra dubbla nätagg.

Lägg upp bilder när det du byggt klart

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Corsair K70, Logitech Pro X Superlight, Asus MG279Q

Permalänk
Medlem

Med den hyllan kan du ju enkelt få plats med 5 riggar, totalt 30 grafikkort. 6 kort på varje fack förutsatt att den klarar av kilona förutsatt att du använder 1200watt psu för varje rigg och använder en stor fläkt som blåser på alla korten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shuhia:

Med den hyllan kan du ju enkelt få plats med 5 riggar, totalt 30 grafikkort. 6 kort på varje fack förutsatt att den klarar av kilona förutsatt att du använder 1200watt psu för varje rigg och använder en stor fläkt som blåser på alla korten.

Jag kollade snabbt på skohyllan på jysk.se (länk) och jag håller nog inte med.

Varje hylla är ~20cm hög, det gör att moderkort och GPU inte får plats på samma hylla. Och om vi spånar på 1kW per rigg vet jag inte hur smart det är att trycka in 5kW element i ett så grymt litet utrymme. Även om du bara lägger in 2 riggar vet jag inte om 2kW är en klok idé på ~0,21m3. Även en enstaka rigg på 1kW kräver en ganska stark fläkt (i datormått mätt) om man bara ska förlita sig på en enstaka.

Och enligt hyllans PDF klarar varje våning bara 5kg. Förutsatt att det är sant så är hela skohyllan ganska bra anpassad för en enstaka rigg på 6-8 GPU, då en lagom stor fläkt (eller två) verkar få plats på toppen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raphaei:

Jag kollade snabbt på skohyllan på jysk.se (länk) och jag håller nog inte med.

Varje hylla är ~20cm hög, det gör att moderkort och GPU inte får plats på samma hylla. Och om vi spånar på 1kW per rigg vet jag inte hur smart det är att trycka in 5kW element i ett så grymt litet utrymme. Även om du bara lägger in 2 riggar vet jag inte om 2kW är en klok idé på ~0,21m3. Även en enstaka rigg på 1kW kräver en ganska stark fläkt (i datormått mätt) om man bara ska förlita sig på en enstaka.

Och enligt hyllans PDF klarar varje våning bara 5kg. Förutsatt att det är sant så är hela skohyllan ganska bra anpassad för en enstaka rigg på 6-8 GPU, då en lagom stor fläkt (eller två) verkar få plats på toppen.

Sant

Permalänk
Medlem

Lite OT eftersom jag inte har några bilder eller intressant rigg, men hoppas det går bra. Är ju trots allt många insatta här.
Har mineat en del sedan årsskiftet ungefär på min speldator, ett GTX 1060, som snurrat dygnet runt.
Är otroligt sugen på att skaffa en ren miningrigg, dock är man småbarnsförälder med föräldrapenning osv så det är bara inse att läget är fel just nu.
Kom dock på att ett sätt att motivera det vore att köpa två nya grafikkort, tänker då två Radeon Vega 56, som bara är att plugga i min burk. Den ska klara av att köra CrossFire, så då slår jag två flugor i en smäll. Betydligt bättre skjuts i VR som jag spelar ibland, och ändå ganska bra hashrate. Slänger då in det gamla 1060 i en skräpburk som får tugga för sig själv.
Värsta som kan hända då är att jag sitter där med två bra spelkort, en hög med coins, och ev kan sälja ett av Vega och 1060 så blir det minimerad förlust.

Har dock noll koll på CrossFire. Är det några problem att köra CF och minea däremellan?
Tänker också på nätaggregat, det jag har nu är ett gammalt Corsair 450 watt, det har funkat alldeles utmärkt hittills men kommer såklart bli för klent för två Vega. Vill hålla nere kostnaderna så funderar på ett Corsair 750w,

https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/nataggregat/modu...

Skulle det orka med två Vega tro? Eller något annat som är väldigt prisvärt?

Vega verkar förövrigt vara klockrent som miningkort, när marknaden återhämtat sig till vårens låga nivå betalar man ju av dom korten ganska fort.

Skickades från m.sweclockers.com