Permalänk
Medlem

Hoppar gärna på en region om någon har plats! Heter Brunkenstein på origin.

Mvh

Permalänk
Medlem

Vilken tid släpps det?
Kan det vara inatt?

Permalänk
Medlem

Jag heter Khenshe på Origin
aldrig spelat simcity förr men det verkar vara kul så någon får ju lära mig baskunskaperna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av wille3:

Vilken tid släpps det?
Kan det vara inatt?

Ja..

Visa signatur

NZXT H440W||Rog Strix X470-4 Gaming || 2700X+Noctua NHD15-SE-AM4||G.Skill Flare X 16GB 3200Mhz||GTX 1080Ti Strix OC||MX100 512gb||3.5TB HDD||Corsair 750W||Steelseries Arctis Pro Wireless||Samsung 49" NEO||Windows 10 Pro||
Bärbar: Samsung Galaxy Book Pro 13.3" i7 & LTE || Mob: Samsung S22 Ultra||

Permalänk
Medlem

00.01 släpps det Kommer slänga upp en stream också.

Permalänk

Jag är också på..
jag heter Ronakmaster på orgin
Har delux edition
har lite erfarenhet av cityies spelen

Visa signatur

PapaSmurf

Permalänk

Nu Har jag valt att starta upp en Region till
Kommer att kalla den Sweclockers Region 2

Adda Ronakmaster i orgin så kan vi lira.

Visa signatur

PapaSmurf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pho3nIx - Teknik:

Nu Har jag valt att starta upp en Region till
Kommer att kalla den Sweclockers Region 2

Adda Ronakmaster i orgin så kan vi lira.

Har skickat request. Kommer in asap efter jobbet imorn ^^

Edit: Heter Ignostic på origin om ngn annan vill lägga till mig. The more the merrier

Permalänk
Medlem

Tänkte sitta på sweclockers mumble server i kanalen Gemensamma kanalar-Allmänt snack- Rum#2.
se mumble info http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1143597-m...

om ni vill sitta och snacka om sim city och olika strategier eller tips & trix eller bara allmänt vara trevlig under releasen.

Sitter under samma nick som Origin Xnetium

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

För er sen som vill satsa på en stor seriös stad sen när ni tränat er och lärt er mer får jätte gärna säga till.
Har mycket tid att spela framöver så kan sänka många timmar i detta :).

origin: qwal-m

Permalänk
Medlem

Vill gärna vara med! Skickar vänförfrågan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qwal:

00.01 släpps det Kommer slänga upp en stream också.

Låter trevligt får inte mitt förrens fredagen, 00:00 kan man ju hoppas på. Länkar du streamen här också så joinar jag.

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbe605:

Låter trevligt får inte mitt förrens fredagen, 00:00 kan man ju hoppas på. Länkar du streamen här också så joinar jag.

Ajjemen, vi sitter på sweclockers mumble också, så om ni vill höras på streamen kan ni sitta där å tjöta med, sitter med xnetium atm å snackar.

almänt snack rum 2,

Permalänk
Medlem

Jag heter Marinlik på Origin, adda mig så kan jag joina en region

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qwal:

Ajjemen, vi sitter på sweclockers mumble också, så om ni vill höras på streamen kan ni sitta där å tjöta med, sitter med xnetium atm å snackar.

almänt snack rum 2,

Var hittar jag ip osv till Mumble servern?

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbe605:

Var hittar jag ip osv till Mumble servern?

http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1143597-m...

Den kopplat samma ditt sweclockers konto till mumble med. Så man är inte annonym, vilket är bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbe605:

Låter trevligt får inte mitt förrens fredagen, 00:00 kan man ju hoppas på. Länkar du streamen här också så joinar jag.

Är du inte i Sverige? Var du köper nyckeln påverkar inte (ända är väll om dom vägrar släppa nycklar från fredag).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Är du inte i Sverige? Var du köper nyckeln påverkar inte (ända är väll om dom vägrar släppa nycklar från fredag).

Köpte den via g2play.

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem

Vill gärna vara med, "Larkcop" på Origin.

Visa signatur

Beauty always comes with dark thoughts.

Permalänk
Medlem

Vi sitter på sweclockers mumble, alla ni som vill komma in å tjöta med oss å lira.

Sitter i rum SimCity
Tack SweC-a: Lan för som skapade kanalen

http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1143597-m...

är 4 pers här atm.

Jag ronak, iceman xnetium

Försöker adda alla som vill spela på origin, eller ädda mig bara Qwal-m

Permalänk
Medlem

zheatoz på origin.. vilka är online för köra redan vid 12?

Permalänk
Skrivet av sebbe605:

Köpte den via g2play.

G2play skickade ju ut keys igår. För spel den 7nde

Permalänk
Medlem

Sådär nu är vi ett par stycken som kommer sitta å lira sim city, slänger upp en livestream så ni kan kolla på när ja spelar och hör alla på mumble när vi tjötar å har kul!

Här är mumble för er som inte har det
http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1143597-m...

Sedan har vi twitch tv kanalen:
http://sv.twitch.tv/qwalen/new

Väldigt basic kanal, inget avancerat alls, jag får inga pengar för att visa den å inga planer för.

Kommer gå live när jag har spelet installerat om ca 30 min.

Permalänk
Medlem

Ojojoj va mycket skit EA kommer få för always online DRM. Kan inte ens ansluta till servrarna som är tillgängliga just nu...

Permalänk
Medlem
Skrivet av wRRM:

Ojojoj va mycket skit EA kommer få för always online DRM. Kan inte ens ansluta till servrarna som är tillgängliga just nu...

Sant att det inte inser hur viktigt det är att detta funkar vid releasen, detta hämmar ju deras chanser att använda ett liknande system i framtiden.

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem

Jag tog Europe West 2

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Alla som har addat mig och vill ha en invite till regionen så spelar jag på Europe West 2, ni måste finnas där annars kan jag inte skicka en invite. Zonen snart uppe i 200k invånare nu

Dvs: Ni måste ha kört tutorial eller startat en stad på EU West 2 så registreras ni på servern tror jag. Annars dyker ni inte upp på min friend list. Det är en privat server så måste bjuda in er, jag kommer online vid 12-tiden idag för att bjuda in, och sedan kl 18 ikväll.

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

GizZm0, la till dig på Origin - TobBra heter jag där. Need invite

Permalänk
Medlem

Kan någon av er lägga till mig och inv till sonene nick dexzor

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Alla som har addat mig och vill ha en invite till regionen så spelar jag på Europe West 2, ni måste finnas där annars kan jag inte skicka en invite. Zonen snart uppe i 200k invånare nu

Har addat dig, tar gärna emot en invite

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650