Permalänk
Medlem

musmatta med handledsstöd

har kollat runt på mina favorit datorsidor (komplett och inet) och hittade bara en acceptabel på komplett, inet verkade inte ha en.
men jag vill ha en musmatta som har ett handledsstöd, helst i gel.
inget speciellt med den egentligen, dock om den klarar handsvett bra utan att bli kall och äcklig efter ett tids användande är ett plus dock

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem

Razer har sin "vespula", sedan finns de asiatiska "bröst" mattorna med diverse tryck...

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem

Inet har faktiskt denna. Men annars kan du ju skaffa ett separat stöd, t.ex. en sån här, och valfri musmatta. Musmattorna som har inbyggda stöd brukar ju inte vara så imponerande när det kommer till själva musmatte-biten, så det kan nog vara vettigare att köpa en "riktig" musmatta istället. Och så kan du byta ut stödet och musmattan separat om någon av dem bli utsliten.

Tillägg: Hittade denna på Clas Ohlson. Perfekt om man gillar att göra stora rörelser med musen