Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Avstängd

Lägg gärna in ett inlägg om era nyinköpta teknikprylar i denna tråd:
http://www.sweclockers.com/forum/93-hobby-fritid-och-livsstil...

Permalänk
Medlem

extrabatteri samt skyddsfilm till x100s:en och en Baby Taylor BT-2, lite billigare och smidigare gitarr att ha med till stugan och båten jämfört med 516ce:n

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaXoR:

Vart köpte du surfplattan ifrån och vad gick det på ink frakt?

Köpte från www.mcbub.com , 1700kr inkl frakt. Tog cirka 5-6 dagar från det att den skickades tills den var framme. Enligt deras sida skulle frakten ta 15-30 arbetsdagar så det kan man ta med en nypa salt Hittills är jag väldigt nöjd med surfplattan! Riktigt trevlig skärm.

Permalänk
Medlem

Har länge gått och velat om man inte skulle ta och köpa en surfplatta. Tankarna har kretsat mest krig om man verkligen behöver ha en eller inte. Eller om det är så att man bara köper en för att alla andra har en. Men så i dag så slog jag till och fick med mig en hem, en "Denver TAC-97032 - 9,7". Priset var ju inte så mycket att prata om. 1499 kr på ICA Maxi, utav alla ställen.

Och jag har då ingenting att klaga på den, varken när det kommer till prestanda eller funktion. Den gör det jobb jag förvänta mig utav den. Kan inte bli annat än vara nöjd, med andra ord.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rawrgasm:

Var köpte du den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Det blev ett par Dr Martens idag
http://i.imgur.com/W6hRtJs.jpg

Militärkängor?

Permalänk
Skrivet av flammsig:

Corsair sp2500, Ett köp jag inte ångrar.

Lär ju vara bättre än de flesta 2.1 paket i den prisklassen i alla fall.. Är satteliterna gjorda i plast?

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av flammsig:

Corsair sp2500, Ett köp jag inte ångrar.

http://i.imgur.com/xeJUV98.jpg

:Bilden är från google

Har ett sånt system jag också. Ångrar inte det inköpet en endaste sekund. Lagom bra tryck!

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Militärkängor?

Nja, Dr Martens är inspirerade av tyska militärkängor, som grundaren förbättrade designen på. Finns en del länkar om det hela om du googlar

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

En del av alla senaste inköp, kommer upp ett gäng bilder på hela beställningen så fort allt är monterat o klart

Zeldatapeten och högtalarna är det som är senaste inköpen på just denna bilden då

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

En del av alla senaste inköp, kommer upp ett gäng bilder på hela beställningen så fort allt är monterat o klart

http://ladda-upp.se/files/2013/b49308.jpg

Zeldatapeten och högtalarna är det som är senaste inköpen på just denna bilden då

Den tapeten var ju inte lite snygg!
Får man vara elak och fråga var du fått tag i den?

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Den tapeten var ju inte lite snygg!
Får man vara elak och fråga var du fått tag i den?

Googlade på Zeldabilder tills jag hitta en jag gillade sen skicka jag in den till mrperswall.se så trycker dom upp den för en rimlig peng I mitt fall blev det 1200 kronor lite drygt.

Permalänk
Medlem

Lidl 130:-

Stadium Outlet söder om Sälen 200:- totalt.

CDON 50:-

Spelbutiken 750:-

Ginza 20:- st

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Militärkängor?

Har varit/(är?) väldigt populärt bland nazister mycket på grund av stålhättan som sitter/satt i dom.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Senaste större inköpen, mattan de ligger på är rätt ny också

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Var köpte du den?

http://www.tshirtshopen.se/

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem

En stycken tjock-tv. B&O mx 4000 -01:a

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Har varit/(är?) väldigt populärt bland nazister mycket på grund av stålhättan som sitter/satt i dom.

Om man associerar Dr Martens med nazister idag så lider man för det första utan av sned samhällsbild, och man skulle utan tvekan kunna säga att en oerhört stor del av Sverige är nazister. Det är en gammal stereotypbild som är bedrövligt korkad bland dom som fortfarande myntar den. Det är i varje fall ingen som kollar snett på en själv eller dom andra när man själv kommer kånkandes.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Om man associerar Dr Martens med nazister idag så lider man för det första utan av sned samhällsbild, och man skulle utan tvekan kunna säga att en oerhört stor del av Sverige är nazister. Det är en gammal stereotypbild som är bedrövligt korkad bland dom som fortfarande myntar den. Det är i varje fall ingen som kollar snett på en själv eller dom andra när man själv kommer kånkandes.

var väl populära bland alla "stilar" (punk, nazi, goth etc) var kängor ingick under 80 och 90-talet, just för att det är bra kängor..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tattis:

Hur kommer det sig att denna inköptes? Förstår att frågan är dumt formulerad, men jag själv har lite svårt att se hur man motiverar ett inköp av B&O med mer än 10 år på nacken. Därför undrar jag mest hur det kom sig att det vart just en begagnad tjock-tv och inte en ny LED-tv?

Menar absolut inget illa med frågorna, bara lite nyfiken på anledningen till inköpet=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

var väl populära bland alla "stilar" (punk, nazi, goth etc) var kängor ingick under 80 och 90-talet, just för att det är bra kängor..

Skickades från m.sweclockers.com

Arbetarklassens kängor i England osv. Ska banne mig ta och köpa mig vintage modellen nästa gång!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Väska till 3DS XL:

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136741:

Hur kommer det sig att denna inköptes? Förstår att frågan är dumt formulerad, men jag själv har lite svårt att se hur man motiverar ett inköp av B&O med mer än 10 år på nacken. Därför undrar jag mest hur det kom sig att det vart just en begagnad tjock-tv och inte en ny LED-tv?

Menar absolut inget illa med frågorna, bara lite nyfiken på anledningen till inköpet=)

Lugnt, är man inte så insatt i retro-spelande så förstår jag att det ser konstigt ut.
Den här tv:n anses av många vara en av de absolut bästa att spela retro-spel på. Den är första delen i min kommande MAME-maskin jag ska bygga :).

EDIT: Och då de tillverkades från 1993-2003 (tror det är rätt) så är det 2 år från de senaste modellerna, vilket måste ses som bra för livslängden.

Permalänk
Medlem

Tog den sista på Webhallen. Samlarutgåvan av Filmen.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Har varit/(är?) väldigt populärt bland nazister mycket på grund av stålhättan som sitter/satt i dom.

FEL... De använder getta grip/underground oftast

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Har varit/(är?) väldigt populärt bland nazister mycket på grund av stålhättan som sitter/satt i dom.

Haha, dags att vakna och ta av sig nattmössan?
Det där är ett påstående som ja.. jag saknar ord för hur korkat och trångsynt det är.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Skrivet av Prodigys:

Har varit/(är?) väldigt populärt bland nazister mycket på grund av stålhättan som sitter/satt i dom.

Snarare skinheads/kickers/punkare/rödingar.

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem

Tre nya Western-diskar. Känns konstigt att tvingas välja bort Samsung.

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem

Kunde inte låta bli att låta trycka upp ett exemplar på ett jobb som jag gjorde nu under helgen. Så det fick bli en matchande ram till det. Men det här, det kan ni nog vid det här laget. Inga större fascinerad nyheter med andra ord.

Klart nöjd.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10