Permalänk

Har haft ett G19, som funkade finfint tills jag tröttnade på det, mitt G35 har jag nu haft i 2 och ett halvt år, fungerar fortfarande exemplariskt! Du kanske har haft en väldans otur!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

För min del har Logitech alltid fungerat klockrent. Min Illuminated fungerar helt perfekt och övriga Logitech möss fungerar fint också.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk

Har en G500 mus, G110 tangentbord, G27 ratt, Z906 högtalare.... Inte haft några problem alls. Allt fungerar klockrent!

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk

Har haft mycket problem med logitech, men inte med hårdvaran, utan med drivrutinerna.

Visa signatur

~: När du vill skriva "dem", skriv "de" eller "dom" istället :~

Permalänk
Medlem

Ägt mycket från Logitech och har faktiskt inte ett enda klagomål.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mini_rappen:

Tjenare så här i vinterkylan!
Om du inte orkar läsa kan du hoppa ner till det tredje stycket

Nyligen köpte jag en ny mus (igen) från just Logitech, den är köpt 27/11 så den är riktigt färsk. MEN har märkt att den "buggar" och är väldigt hoppig, märker det speciellt i Battlefield 3 och Skyrim, ibland när jag siktar in och har perfekt för en Headshot så får musen för sig att hoppa iväg och jag står nu och pekar rakt upp i himlen eller ner på mina tår....Knapparna känns också allmänt svabbiga.

Och musen är inte det ända problemet jag har haft med Logitech,
mitt gamla G35 headset gick sönder när jag skulle minska storleken så bröts plastbiten som håller ihop kåpan med huvudbygeln av, köpte då efter några vändor headset ett G930, (De andra gick inte sönder, tröttnade bara på massa sladdar liggandes i knät) och det tappar alltid uppkoppligen och ljudet försvinner i någon sekund för att sedan komma tillbaka med helt fel inställningar.

Det ända som funkat ganska bra med logitech, är mitt G105 tangentbord. Det som är att klaga på är att gummifötterna som ska förhindra att tangentbordet inte glider iväg inte gör sitt jobb. Vänstra funkar men högra är totalt värdelös.

Då till min fråga som jag vill ställa:
Har jag bara haft otur, eller är Logitech produkter helt åt pipan? har en Steel Series Akari Laser som fungerar fel fritt och funkat hela i sedan jag köpte den för något år sedan.
Jag kan sitta hela natten och dra exempel för att bevisa att det inte är jag som är felet men det hade tagit för lång tid
Personligen kommer jag aldrig mer köpa en Logitech produkt.

Mini_rappen

Logitech G19, är inne på mitt andra på 5 månader...Kommer aldrig någonsin köpa Logitech igen. Logitech är det nya Ceeative Labs.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kör också fortfarande med MX510, fungerar klockrent fortfarande och nu i jul är den åtta år gammal! Den överlevde till och med CS-tiden som hägrade när musen var ny.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5