Permalänk
Medlem

DH söker vänner

Spelar DH på MP3-4, alla akter. Tycker det går mycket lättare och roligare om man har en monk/barb eller tank-wiz med sig.

Har tröttnat på att "kitea" över halva jordklotet, så om ni kan stå o banka där fram så lägger jag mig gärna där bak och dpsar

Har just nu 125k dps obuffat:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ackaman-1652/hero/4164322

Svara gärna om ni är intresserade att gå några rundor lite då o då!

/Ackaman

Permalänk
Medlem

Jag spelar med munk fast ibland kan det gå flera dagar innan jag spelar blir då när man har familj.
Men vi kan säkert lira någon kväll. lär inte bli ikväll för då är det hockey som gäller men i helgen lär det bli en heldel spelande måste ju testa nya patchen
Sonen brukar även vara med och köra han kör också med en munk och vi brukar klara oss väldigt bra.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Jag spelar med munk fast ibland kan det gå flera dagar innan jag spelar blir då när man har familj.
Men vi kan säkert lira någon kväll. lär inte bli ikväll för då är det hockey som gäller men i helgen lär det bli en heldel spelande måste ju testa nya patchen
Sonen brukar även vara med och köra han kör också med en munk och vi brukar klara oss väldigt bra.

Adda: Ackaman#1652

Finns mycket att göra i 1.0.5! Ja bjud in hela familjen vet ja

Permalänk
Medlem

Addar dig nu fast jag ska se hockey nu så kan bli spelande i helgen

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ackaman:

Spelar DH på MP3-4, alla akter. Tycker det går mycket lättare och roligare om man har en monk/barb eller tank-wiz med sig.

Har tröttnat på att "kitea" över halva jordklotet, så om ni kan stå o banka där fram så lägger jag mig gärna där bak och dpsar

Har just nu 125k dps obuffat:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ackaman-1652/hero/4164322

Svara gärna om ni är intresserade att gå några rundor lite då o då!

/Ackaman

Funkar en WD som aldrig kitar och farmade akt3 utan problem innan patch? (vill du att jag ska tanka så måste jag byta build. mina pets dör typ aldrig men jag får lite mindre mana regen så jag kan inte spamma björnar lika mycket.) Antar MP3-4 är typ som akt3 innan patch? Jag e ledig hela nästa vecka så det kommer bli mycket farmande då.

Ps: Jag kan även köra fegisdoctor builden. byta ut björnar mot acid rain för maximal life leach. Dör typ aldrig då.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MrJiM-2726/hero/10522813

Visa signatur

Gaming: NZXT H440W NE, EVGA SuperNOVA G3 650W, Asus ROG Strix X470-F Gaming, AMD Ryzen 7 2700X, Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse, Samsung 970 EVO 500GB, Corsair Vengeance White RGB LED Pro DDR4 3200MHz 4x8GB, HDD: 4TB, Logitech G915 Lightspeed Tactile, Logitech G502 Lightspeed, Razer Leviathan, Corsair Void Pro RGB Wireless, 2x MSI Optix MAG271CQP.
Server: Fractal Design Arc, Corsair CMPSU-850AX, Asus P8P67 Pro B3, Intel Core i5 2500K, Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 6GB, Samsung 850 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 4x4GB, HDD: 11TB, Logitech G710, SteelSeries Rival 710, 2x Fujitsu SL27T-1 LED.
Laptop: Fujitsu Lifebook UH552, Samsung 840 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 2x4GB.
Mobile: Apple iPhone 11 Pro Gold 256GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrJiM:

Funkar en WD som aldrig kitar och farmade akt3 utan problem innan patch? (vill du att jag ska tanka så måste jag byta build. mina pets dör typ aldrig men jag får lite mindre mana regen så jag kan inte spamma björnar lika mycket.) Antar MP3-4 är typ som akt3 innan patch? Jag e ledig hela nästa vecka så det kommer bli mycket farmande då.

Ps: Jag kan även köra fegisdoctor builden. byta ut björnar mot acid rain för maximal life leach. Dör typ aldrig då.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MrJiM-2726/hero/10522813

Självklart! Spelet blir bara roligare ju fler man kan spela med

Addade dig!

Permalänk
Medlem

http://eu.battle.net/d3/en/profile/mallow-2512/hero/882306

Jag har dock nyss börjat spela igen (efter nya patchen dvs) så det mesta av min gear är gammal

Permalänk
Medlem

Har en gammal barb som jag inte kört på sen 1.0.2/3, han är i alla fall pure tank med 50k liv och en del allres och armor. Spelar inte så ofta, men du kan adda Jacce#2108 ifall du vill göra det. Är på a2.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snacker:

Har en gammal barb som jag inte kört på sen 1.0.2/3, han är i alla fall pure tank med 50k liv och en del allres och armor. Spelar inte så ofta, men du kan adda Jacce#2108 ifall du vill göra det. Är på a2.

Skickades från m.sweclockers.com

Vi kan nog hjälpas åt så du kommer ikapp igen! addat dig

edit: Addade dig också Mallow.

Permalänk

Kör själv en DH men söker spelare att spela med ibland när man tröttnar på att lira solo.
Bara att adda Johank#2349 ifall nån känner för att farma lite brukar spela en sväng varje kväll om tid ges eftersom man har familj.