Ni Med logitech G35! Titta HIT! ljud problem.

Permalänk

Ni Med logitech G35! Titta HIT! ljud problem.

Hejsan,jo har haft mitt logitech g35 ett tag nu och funderar på om det bara är jag som har detta "fel".När jag spelar vissa låtar med väldigt hög volym,sålåter det ungefär som högtalare membranet ska spricka och i vissa låtar med väldigt hög bas så låter det perfekt,Tex
Armin van buuren with sharon den adel - in and out of love har mycket bas och låter perfa,MEN spelar ja 03-knife_party-tourniquet_(original_mix) på högsta volym låter det väldigt illa,Men sänker ja volymen lite så låter det som det ska. Vid spelande i BF3 m.m Låter det utmärkt. Fler än jag som har detta fel?

Drivrutin; Logitech gaming softare 8.35 (har även testat äldrem LGS o blir ingen skillnad).

Har dock en teori om att windows ljudet och logitech mjukvara inte har samma cap. För höjer jag till max i windows,så kan man fortf. höja lite till i logitech mjukvaran = då basen låter helt cp i vissa låtar. Eller så har jag ett måndags exemplar !? Har inte heller ändrat på någon EQ eller så. Om någon vet en fix för detta ja skrev ovanför,så skriv gärna

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Equaliser

Du har kanske tryckt upp basen i equalisern max eller nästa på musikprogrammet eller i drivrutinen(finns en maxgräns för hur mycket "faktisk" bas) du kan trycka ur lurarna innan dom skorrar satan.

Visa signatur

Dator Chassi: CM Storm TrooperNätagg: XFX 850W Pro SeriesRAM: 16 GB DDR4 Lagring: 12TB Mekaniska diskar
SSD: Crucial BX100 256GB Grafikkort: EVGA GTX 980Ti SLI Processor: Intel Core i7-5820K
Processorkylning: Corsair H80i Moderkort: Gigabyte GA-X99-GAMING 5