Permalänk
Skrivet av Tobias.Wiklund:

Är bara så

Men vart finns källan på att det är så då?

Utan en källa kan du inte bara komma och säga att "det bara är så"...

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dark_Widget:

Den här är med rabatten billigare än första Blade, och bättre... Är inte riktigt säker på hur ditt resonemang fungerar?
Eller är det gissningar pga att nån skrivit en dålig egenskap på prisjakt? Förklara dej gärna!

EDIT;
Tittade speccsen på telefonen du länkade.
Skillnaden är att den har en dualcore, vilket bara kommer till användning om du multitaskar.. Och vem i helvete gör det på en smartphone?

Och att det är sämre upplösning på Sony'n, o så dubbla priset förstås!

Ja var ska jag börja... En mobil med budgetdelar. Första generationens snapdragon processor med adreno 200 (från 2009 typ), urusel kamera, risig budgetskärm med dåliga färger/kontrast, tveksam byggkvalitet, litet internt lagringsutrymme. Förhållandevis dyr med tanke på specsen år 2012 (det är också en anledning till att nästan ingen köper 2an tillskillnad från blade 1 som sålde som smör).

Antar att du menar xperia sola? Modern dualcore (cortex a9) med Mali-400 vilket gör den snabbare främst och mer framtidssäker, bra kamera, bra sony led-skärm, bra byggkvalitet, 4GB intern ROM.

Det där om upplösningen förstår jag inte riktigt, de har ju samma? Xperia har lite högre till och med 854x480 mot blades 800x480

Permalänk
Skrivet av motvikt:

Ja var ska jag börja... En mobil med budgetdelar. Första generationens snapdragon processor med adreno 200 (från 2009 typ), urusel kamera, risig budgetskärm med dåliga färger/kontrast, tveksam byggkvalitet, litet internt lagringsutrymme. Förhållandevis dyr med tanke på specsen år 2012 (det är också en anledning till att nästan ingen köper 2an tillskillnad från blade 1 som sålde som smör).

Antar att du menar xperia sola? Modern dualcore (cortex a9) med Mali-400 vilket gör den snabbare främst och mer framtidssäker, bra kamera, bra sony led-skärm, bra byggkvalitet, 4GB intern ROM.

Det där om upplösningen förstår jag inte riktigt, de har ju samma? Xperia har lite högre till och med 854x480 mot blades 800x480

Ang upplösningen så måste jag läst fel!

Resten av det har jag ingen aning vad du fått det ifrån men okey

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Dark_Widget:

Ang upplösningen så måste jag läst fel!

Resten av det har jag ingen aning vad du fått det ifrån men okey

Vadå ingen aning? Kolla upp specsen själv så kommer du få se.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valiumballong:

Om du tittar på mobiler för 2000kr tycker jag att Lumia 800 förtjänar en liten tanke åtminstone:

http://cdon.se/hemelektronik/nokia_lumia_800_cyan_16gb-176195...

Jag skulle även rekommendera denna mobil, riktigt fin lur med windows phone som jag verkligen tycker man ska ta och testa om ej gjort de förut.
Kommer även med Nokia Music som är i princip som spotify premium, ingen reklam, offline mode osv. men med ett stort plus i kanten det är grattis.
De ska tydligen ha omkring 14 miljoner låtar. kolla in här: http://music.ovi.com/se/sv/pc

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99339:

Köp inte Wildfire, den suger.

Skickades från m.sweclockers.com

den är föråldrad... -.- Wildfire S för den delen också.

Till TS: får man rekomendera en HTC Desire C. min farmor har en den fungerar för henne och ligger i din prisklass.
har dock inte rört den så mycket men hon verkar tycka den är bra

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av simon253:

den är föråldrad... -.- Wildfire S för den delen också.

Till TS: får man rekomendera en HTC Desire C. min farmor har en den fungerar för henne och ligger i din prisklass.
har dock inte rört den så mycket men hon verkar tycka den är bra

Desire C är bara en Wildfire i ny kostym. Funkar gör den säkert. Det gjorde Symbian med.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99339:

Desire C är bara en Wildfire i ny kostym. Funkar gör den säkert. Det gjorde Symbian med.

Skickades från m.sweclockers.com

Wildfire S var faktiskt bra använder min än (rootad) och jag har nu fått ditt en del med min farmors och den är väldigt lika ja fast känns ngt snabbare

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Här är en enligt din budget, en kompis till mig köpte denna, riktigt trevlig och rapp manick faktiskt!

Nokia Lumia 610
http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefone...

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Jag skulle rekomendera Sony xperia sola. Väldigt prisvärd.

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Inaktiv

Oj, Lumia 610 kostar bara tusen spänn!

Köp den

Skickades från m.sweclockers.com