Permalänk
Medlem

Ny Dator

Jag ska köpa ny dator och undrar vad ni tycker att jag ska köpa..

Det här har jag byggt ihop och undrar vad ni tycker man ska ändra på.

http://st0rm.myftp.org/bilder/bestall.JPG

Jag har ca 6000kr att spendera.. och jag ska beställa utan moms.. så ge mig tips på vad jag ska ta för grejjer

Ljudkort/grafikkort/hårdisk/skärm/t-bord/mus har jag redan.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

bra kylfläns, extra fläktar?

Permalänk
Medlem

Köp aluminiumchassit med 360W nätagg istället, kostar inte mycket mer.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Kanske det.. Kylfläns ska jag köpa en SLK 500 eller vad dom heter.. Har hört bra grejjer om dom. Fläktar har jag gott om..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Avstängd

köp ett fulltower när du ändå håller på annars har jag inget att säga förutom gott nytt år

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Fulltower suger.. jag har ett sånt nu.. så förbannat jobbigt att flytta..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Bättre att du köper ett nforce2 med 2st 256mb......