ARMA II: Combined Operations finns det billigare än på steam?

Permalänk
Medlem

ARMA II: Combined Operations finns det billigare än på steam?

Hade tänkt mig testa på DayZ men såg det otroligt höga priset på ARMA II: Combined Operations vilket jag aldrig i helvete skulle betala för ett så pass gammalt spel.

Finns Arma 2: CO att köpa billigare någonstans annars antar jag att jag få stå över detta spel.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Hade tänkt mig testa på DayZ men såg det otroligt höga priset på ARMA II: Combined Operations vilket jag aldrig i helvete skulle betala för ett så pass gammalt spel.

Finns Arma 2: CO att köpa billigare någonstans annars antar jag att jag få stå över detta spel.

Köpte mitt på Amazon (download) för $14.99.

Edit: såg nu att dom höjt priset på det. Det går dock att köra med Arma II free , så då behöver du bara köpa Operation Arrowhead för $19.99

Enda nackdelen med att köra med Arma II free är att texturerna inte är lika högupplösta. (Har jag för mig, rätta mig om jag har fel )

Permalänk
Medlem

250kr är väl inte så jäkla mycket för ett sjukt bra spel.

Jag har spelat Arma 2:CO i 2 år och har aldrig tröttnat. Spelet är även sjukt kul utan Dayz så du kommer inte att bli missnöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlhkh:

250kr är väl inte så jäkla mycket för ett sjukt bra spel.

Jag har spelat Arma 2:CO i 2 år och har aldrig tröttnat. Spelet är även sjukt kul utan Dayz så du kommer inte att bli missnöjd.

250? Kostade typ 205kr på Steam igår när jag köpte det.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

250? Kostade typ 205kr på Steam igår när jag köpte det.

Ursäkta. P.G.A att euron har gått ner sig så blir spelet billigare.

Permalänk
Medlem

skulle inte säga att 250 spänn är otroligt högt med tanke på kvalitén på spelet, bra grafik, bra gameplay, plus att man får 2 spel för det priset PLUS Dayz som faktiskt bara är en mod.

om man lägger det e i perspektiv så kostade spelet Battleships (baserat på filmen som är baserat på brädspelet) 600kr när det släpptes, som i sin tur var ett jävla skitspel.