Permalänk
Medlem

Nytt acc

Hej Sweclockers!

Om man har blivit bannad från SCII och vill köpa ett nytt acc, kan man regga det på det förra battle.net kontot eller måste man skapa ett nytt battle.net account?

Permalänk
Medlem

Jag är ganska säker på att du måste skaffa ett nytt Bnet konto, dock inte helt 100.

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Skapa nytt för säkerhetens skull. Men du, vad lyckades du göra för att det skulle bli till en ban? Tell us så att inte resten av SweC blir bannade

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Shepard:

Hej Sweclockers!

Om man har blivit bannad från SCII och vill köpa ett nytt acc, kan man regga det på det förra battle.net kontot eller måste man skapa ett nytt battle.net account?

Du blev högst troligt bannad av en anledning, ring och prata med Blizzards support och se om det går att lösa problemet.
Om att göra ett nytt konto är det ända alternativet så måste du använda en annan E-mail adress vad jag vet/göra ett nytt Battle.net konto.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Jag har inte blivit bannad själv, vi satt och diskuterade det lite hypotetiskt på skype men kom inte fram till något svar. Frågan kom fram eftersom att många kanske har både Diablo III och WoW samt SCII på samma acc.