Wordpress: Visa innehåll från en underkategori i vald kategori

Permalänk
Medlem

Wordpress: Visa innehåll från en underkategori i vald kategori

Halloj Swec, (ursäkta rubriken, visste inte hur jag riktigt skulle förkorta det).

Har ett problem som jag inte lyckas lösa, är bara ett litet steg från att få allt och gå ihop men vet inte om det är jag som helt enkelt blivit för trött av att söka efter en lösning eller om det helt enkelt inte finns någon (även om det känns väldigt ologiskt), men är nu hur som helst less på att googla i flera timmar och inte komma ett steg närmare en lösning så tänkte höra med er om ni vet vad jag ska göra för att lösa mitt problem:

Har en sida som vi kallar för Projekt, i denna sida listats upp delar av inlägg från kategorin nr1, i detta fall förälderpost1. Genom förälderpost1 kan jag klicka mig vidare till en underkategorisida vid namn barnpost1 och det är här problemet kommer;
Tack vare en plugin (som jag ogärna använder men verkar vara enda lösningen nu) kan jag modifiera poster med templates, vilket ger mig möjligheten och skapa nya underkategorisidor som inte bara visar innehållet från ett specifikt inlägg och skapa ytterligare en "blog" avdelning som listar upp specificerade poster från specifika kategorier.
Barnpost1 har kopplats ihop med fyra inlägg och jag vill att dessa fyra ska synas på barnpost1, utan att specifierar exakt vilken kategori de kommer ifrån (t.ex. $args = array( 'numberposts' => 4, 'category__in' => array(11) ); ).
Orsaken är för att det ska lätt kunna gå och skapa en ny dynamisk underkategorisida med X antal inlägg utan att behöva skapa en specifik template.

Jag har försökt förklara så gott jag kan men kan ge en förkortad version:
/projekt
- förälderpost1 med innehåll
---barnpost1 med flera inlägg istället för innehållet från förälderpost1 i en modifierad single.php
- förälderpost2 med innehåll
---barnpost2 med flera inlägg istället för innehållet från förälderpost2 i en modifierad single.php

Hoppas ni förstår och är väldigt tacksam för hjälp.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."