Avbetalning på Inet

Permalänk

Avbetalning på Inet

Hej! Tänkte köra en 3 månaders avbetalning via Klarna, om jag beställer idag, får jag första fakturan i slutet av Mars eller April?

Regards,
Robin

Permalänk
Medlem

Varför startar du en tråd om detta då Inet förmodligen har svaret på din fråga.

Permalänk
Medlem

Ännu bättre att kontakta Klarna: https://klarna.com/sv/privat/kundservice

Permalänk
Medlem

Beror på när Klarna har brytdag men det brukar vara runt den 15 så du får förmodligen första fakturan nästa månad ( april )

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Ställ frågan i Inets tråd, så kan du få svar från någon som jobbar där.

Det enklaste och snabbaste borde dock vara att bara ringa och fråga dem direkt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

ibland kan klarna va dåliga med skicka ut fakturan då får man be de skicka ut en ny igen... fick fakturan 1-2 veckor efter första förfallo datumet..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blaze84:

ibland kan klarna va dåliga med skicka ut fakturan då får man be de skicka ut en ny igen... fick fakturan 1-2 veckor efter första förfallo datumet..

Har fått via e-post både när jag handlat från Inet och Komplett, och de kommer samma dag som paketet går iväg eller dagen efter. De brukar inte vara sena med fakturorna, tyvärr.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Permalänk
Medlem

Jag handlade på webhallen senast å de var då de dröjde...

Permalänk
Avstängd

jag kan säga som så oftast brukar du få fakturan nästkommande månad det är lite av en bonus för att du handlar på avbetalning från klarna. jag gjorde en order nu på ett par saker o tog på 14 dagars faktura ikväll skickar dom fakturan...

Från det ena till det andra har du någon annat hos dom jag har fler avbetalningar från dom så jag får dom nya köpen direkt på min månadens faktura.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blaze84:

ibland kan klarna va dåliga med skicka ut fakturan då får man be de skicka ut en ny igen... fick fakturan 1-2 veckor efter första förfallo datumet..

Jag kan påpeka att detta inte beror på klarna (i 9 fall av 10) då det är medarbetare på företaget som säljer varorna som bestämmer när/hur/i vilken form fakturorna ska skickas ut. På vårt företag skickar våra medarbetare ut fakturor i E-post form när varorna skickas, men olika företag har olika tillvägagångssätt.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)