Medal of Honor Warfighter Debut Trailer Frostbite 2

Permalänk

Medal of Honor Warfighter Debut Trailer Frostbite 2

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Såg kul ut
Hoppas det blir bättre än förra, vill inte bli besviken igen

Visa signatur

Musik rigg: | R5 2600 | RTX 2070 | 32GB | 34" 144Hz |
Gaming rigg: | Xbox Series X | 55" gammel lcd | ikea soffa |
Min musik på Spotify: https://open.spotify.com/track/6JMTNoPXVuMjHkCO2pSA6S?si=8efa...

Permalänk

Hoppas på en välslipad diamant denna gång, skärpning på Dice!

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk

EA skulle annonsera ut något "stort" på GDC. Hoppas det inte va detta! + DLC till BF3 !

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Jag tycker det ser ganska bra ut, hoppas att dem fortsätter med pointstreaks som de hade i det förra, jag tyckte det var ganska bra men undra hur tungdrivet det blir, förhoppningsvis inte värre än BF3.

Visa signatur

EVGA RTX 3090 FTW3 | i7 12700K | 32GB DDR5
Laptop: Razer Blade 15 RTX2070MQ
VR: Pimax 8KX, Quest2, Valve Index

Permalänk
Medlem

Tog en snygg printscreen som wallpaper från trailern

http://i.imgur.com/PR37m.jpg

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Bokat!
Ska bli kul hoppas jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Tusan då! Nu har de tagit ner trailern

Okej, hittade de nu, förstår inte varför ni tyckte att den där trailern på något sätt var lockande?

Lite gubbar som går runt och pratar om hur coola de är, och sen lite flimmer av folk som flyger omkring, och nästan inget alls verkade vara från gameplay..

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Tusan då! Nu har de tagit ner trailern

Okej, hittade de nu, förstår inte varför ni tyckte att den där trailern på något sätt var lockande?

Lite gubbar som går runt och pratar om hur coola de är, och sen lite flimmer av folk som flyger omkring, och nästan inget alls verkade vara från gameplay..

Frostbite 2 + FPS.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Skrivet av Konichiwa:

Frostbite 2 + FPS.

Skickades från m.sweclockers.com

Har för mig att det finns något liknande redan...

Tror det heter typ Rattlefield 3?...Chattlefield 3? Hattlefield 3 kanske?

Verkade vara exakt samma modell för när man ADS

Och eftersom det verkade handla mycket om singleplayer campaign, som de flesta för övrigt verkade hata hos BF3 (fattar inte riktigt varför, var ju 10 gånger bättre än någon campaign någonsin varit i ett Cod-spel) så blev jag förvånad över att folk blev upphetsade över detta

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Har för mig att det finns något liknande redan...

Tror det heter typ Rattlefield 3?...Chattlefield 3? Hattlefield 3 kanske?

Verkade vara exakt samma modell för när man ADS

Och eftersom det verkade handla mycket om singleplayer campaign, som de flesta för övrigt verkade hata hos BF3 (fattar inte riktigt varför, var ju 10 gånger bättre än någon campaign någonsin varit i ett Cod-spel) så blev jag förvånad över att folk blev upphetsade över detta

Ändå roligare att kunna variera, BF3 är ju mer stora slagfält. MoH i mina ögon är mindre närstridsbanor.
Vet att man kan köra TDM i BF3 om man vill åt det, men inte samma sak.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Skrivet av Konichiwa:

Ändå roligare att kunna variera, BF3 är ju mer stora slagfält. MoH i mina ögon är mindre närstridsbanor.
Vet att man kan köra TDM i BF3 om man vill åt det, men inte samma sak.

Ne Alla verkade av någon anledning hata senaste MoH också, jag tyckte det var rätt kul

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Ne Alla verkade av någon anledning hata senaste MoH också, jag tyckte det var rätt kul

Var kul de 14h jag spelade MP eller så haha

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Faktist ett bra spel det förra dom släppte. Sånt man bara kan kicka igång när man har 1h eller 2 över eller trött på BF3 & behöver göra något annat helt enkelt. Snabbt. Enkelt. Kräver direkt inget av en. Sikta skjut.
Gillar vi detta. Blir ett köp. Bättre än att lägga Harpan iaf i brist på annat.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem

Fel tråd?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=fNQFig_258A

lite gamepley. Sverige verkar vara med i spelet förövrigt med SOG.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Längtar!! Gillade förra MoH, enda negativa var väl att det var lite väl lite recoil och konstiga maps annars helt ok!

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-990XA-UD3|CPU: AMD Phenom 2 X6 1605T|
GPU: XFX HD 5770 CFX|RAM: Corsair Vengence 8GB|160GB WD Raptor

Permalänk
Medlem

Hur var supporten på förra moh, med patcher och sådant till pc?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.