Problem med mw3 online servrar PC-STEAM

Permalänk
Medlem

Problem med mw3 online servrar PC-STEAM

Hej jag har googlat, kiikat på Youtube och ser att massor verkar ha problem med just detta!
Då jag startar MW3 så står det conection to online server... Och sen kommer det upp fel meddelande. Jag har lyckats köra det tidigare, och har varit så här förut också men då har jag bara startat om spelet och sen har det fungerat utmärkt. Sen kör min syrra det på ps3 och det fungerar bra där men vi kör ju inte i samma servrar som ps3? xD Men iaf vad ska jag göra för att fixa detta och VAD beror det på? Jag gör nu som jag har sett på yt och google genom att avinstallera spelet och sedan ladda ner det igen. Och varför jag inte fortsätter via google osv det är för jag vill ha hjälp av svenskar PÅ svenska Och sen om denna tråden kan hjälpa andra. Tack på förhand//jonte

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem

mw3gamer, vad är det för fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

mw3gamer, vad är det för fel?

Har du samma problem?

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whaea:

Har du samma problem?

nae, tänkte bara på att han är den som kan allt om MW3

Anyhoo.. portarna för att spela är inte öppna?

Permalänk
Medlem

hade samma problem förr. dock var inte ps3 ink. men kolla så att inte ditt antivirusprogram blockar spelet. de hade jag strul med efter nån patch.

Visa signatur

CPU - Ryzen 3600 Kyl - CM Hyper 212 BE 2xCorsair SP120 Moder - MSI B450 GAMING PLUS MAX Ram - Corsair 16GB 3200MHz Vengeance HDD - TR200 256gb, Corsair 120GB, OCZ Agility 3 120GB, Grafik - KFA2 RTX 2070 Super
PSU - Corsair HX 750W Chassi - Corsair 650D Skärm Asus MG248Q

Permalänk
Medlem

Skulle ha testat stänga av avg, det ända jag testade var att stänga ner brandväggen zonealarm^^

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem

Nu har jag testat följande: Testat starta om routern, haft av virus pgr och brandvägg, och avinstallerat det och laddat ner det och installerat det på nytt och så klart inget av dem fungerade... Har ju kunnat spela förut Tex igår satt jag och spelade mw3 ): Så några mer tips?

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem

Jag har oxå problem med det här spelet det kommer så långt att det står och söker och hittar sen börjar den om bara.
Har även testat och stängt av virusprogram och brandvägg men det fungerar inte ändå.
Spelar andra spel med Steam online så tror inte det är det som är felet.
BF3 har fått mycket kritik men det fungerar klockrent så lite surt att MW3 ska krånglar när man var sugen att testa det:(

Permalänk

Om MW3 har nåt som punkbuster, testa att uppdatera det.
Fick problem med BF3 igår och verkar ha hjälpt med att uppdatera PB och folk har snackat om det är nån ny uppdatering från windows update som sabbar allt.

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk

Vill ju ha proffset mw3gamer att ta en titt på detta, är själv inte bra på mw3 fixar :/

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36