Permalänk
Medlem

Video på Sweclockers!

Jag ser att ni har börjat med JW Player. Det jag inte förstår är varför, då den inte fungerar över huvud taget i t.ex. Opera?

Permalänk
Legendarisk

Vad använder du för version av Opera?

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk

Jag tycker personligen att det känns som att den nya videospelaren generellt fungerar sämre än när ni körde på vanliga youtube embedds, det var faktiskt det som tog mig till feedback-forumet.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

Jag använder denna:
Version 11.60
Build 1185
Platform Win32
System Windows 7

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Zelloxy:

Jag använder denna:
Version 11.60
Build 1185
Platform Win32
System Windows 7

Samma version fungerar här.

Har du senaste Flash installerat? Javascript igång? Någon adblocker eller annat filter?

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Senaste flash installerat (uppdaterade t.o.m för säkerhets skull), nej inga adblockers eller någonting aktiverat. Provade 'refresha' http://www.sweclockers.com/nyhet/14925-nvidia-strommar-skyrim... cirka 3 ggr. efter det fungerade videon och jag kunde se den. Gick sedan in på en annan video och då fungerade det inte igen. Så det är lite slumpmässigt känns det som (men jag vet att det inte är det, det beror ju alltid på någon fin variabel). Ska felsöka lite mer.

Permalänk
Medlem

Nu har jag nyligen formaterat min dator, tänkte testa se på era videos igen då. Men nej, det fungerar helt enkelt inte i Opera. Varken på min laptop eller stationära hemma, eller min arbetsdator för den delen. JW Player är verkligen skit. Jag vill inte behöva byta webbläsare bara för att hemsidor byter till en kass spelare.